AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har kjøpt Acne raya (korte varianten), og er usikker på hvordan den skal være i fasongen? Den sitter fint over skuldre og er passe i lengde på ermene. Men nedover så er den jo "baggy", og står en del ut rundt rumpe/lår. Det er jo en oversized type cardigan, men blir usikker på om jeg skulle hatt en størrelse mindre, eller om den skal være "stor". Anonymous poster hash: 58122...114
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hvilken størrelse er du til vanlig, og hva kjøpte du? Jeg skal kjøpe en raya selv over nett, men aner ikke hva jeg skal velge da folk sier at de er så store i størrelsen. Jeg er en XS, skal jeg liksom velge XXS da? Anonymous poster hash: 423d8...837
smartjente Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Hvilken størrelse er du til vanlig, og hva kjøpte du? Jeg skal kjøpe en raya selv over nett, men aner ikke hva jeg skal velge da folk sier at de er så store i størrelsen. Jeg er en XS, skal jeg liksom velge XXS da? Anonymous poster hash: 423d8...837 Har selv kjøpt i xxs, og er xs til vanlig og 160 høy. Du burde sikkert gjøre det samme om du ikke er veeldig høy :-)
kills Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Sånn er mine også. Begge krympet også i vask. Har vasket den ene med både vanlig Omo (under 5% enzymer) og Milo, den andre har kun blitt vasket med Milo. 30 grader på ullprogram. Rue Mohair (samme stoff som Raya) krympet også av bare Milo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå