AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei! For to helger siden var jeg ute på byn med en venninne. Litt sent ut på kvelden viste jeg venninnen min en kjekkas jeg likte. Hun sa at han hadde hatt et godt øye til meg hele kvelden, uten at jeg selv hadde merket det. Etter en stund kom han bort, og sa at han håpte jeg fortsatt var der når han kom tilbake. Da han kom tilbake, satt vi oss med samme bord. Vi pratet fritt og la an på hverandre. Plutselig sier kompisen hans at han ønsker å gå å kjøpe mat, og kjekkasen sier at han desverre må gå med han, og kysser meg på kinnet. Da jeg og venninnen min er på vei til å gå i fra utestedet, kommer han tilbake og sa han håpte å få se meg igjen. Jeg nølte litt, og viste ikke noe særlig interesse, og han gikk videre til kompisene sine. Jeg så han fortsatt kikket på meg, så jeg tenkte at jeg likegodt kunne ta sjangsen. Jeg gikk bort og spurte etter nummeret hans, men siden jeg var litt beruset, kom jeg ikke på at venninnen min hadde mobilen min, så han spurte om han kunne få mitt. Venninnen mine ropte på meg, og jeg måtte gå, og han slo følge. Har jeg fortalt hvor KJEKK han var?? hehe.. Det er 7 år i forskjell mellom oss. Jeg møtte mange kjente der vi kjøpte nattmat som jeg tideligere på kvelden hadde avtalt å gå på nachspiel med. Kjekkasen spurte om jeg ikke ville bli med han og vennegjengen hans heller, men jeg sa jeg ikke kunne. Han sukket og sa at det var greit siden han hadde nummeret mitt, og at han ville kontakte meg i morgen, kysset meg og gikk. Da jeg var på vei hjem i taxien (jeg droppet nachspielet), ringte han meg og spurte om jeg hadde det bra og om jeg var kommet trygt hjem. Jeg fortalte situasjonen, og han spurte om jeg ikke ville be taxien snu og komme til hotellet deres. Jeg sa at jeg var utenfor hos meg nå, og at jeg ikke var så interessert i det. Vi snakket en god stund, og jeg inviterte han til slutt hjem til meg. Han kom opp, praten fortsatte, vi drakk litt vin og det ene førte til det andre. Etter økten ringte vennene hans, de hadde ødelagt en seng på hotellet, og rommet stod på hans navn(jeg trodde dette bare var bullshit og et knep for å ha en grunn til å stikke). Han sa også at han ikke hadde forventet å "få den opp" denne kvelden, da han hadde drukket mye, noe som viste seg å ikke bli et problem. Vi satt vi oss tilbake i sofaen og pratet i et par timer om familie, jobb, interesser, felles kjente osv. Han spurte om jeg ikke ville legge han til på facebook, noe jeg gjorde, og han spurte om snapchatten min. Da klokken nærmet seg 6 på morgenen bestemte han seg for å ringe taxi. Han kysset meg og sa han hadde hatt en fin kveld. Under økten gled kondomen av, og vi ble enige om at jeg skulle kjøpe angrepille dagen etterpå. Jeg fikk melding i 3 tiden om jeg hadde ordnet angrepillen, jeg sa jeg skulle gjøre det når formen ble bedre. Senere fikk jeg melding om at han hadde lagt igjen et par ting hos meg, og om han kunne få komme å hente de før han reiste i løpet av helgen. Jeg hadde arbeidshelg, og det viste seg at han hadde stått å ringt på hos meg 3-4 ganger i løpet av helgen, men at jeg ikke var hjemme. Han ringte meg på jobb flere ganger, og jeg freaket ut. Jeg tok telefonen til slutt og vi pratet en god stund, da hadde han tydeligvis akkuratt vært utenfor hos meg, men var på vei ned til sentrum igjen. Han hadde noe som var mitt, men sa at han ikke visste helt hvor det var. Jeg sa det ikke gjorde så mye. Vi ble enige om at han skulle komme opp dagen etterpå før jeg gikk på skolen. Dagen etterpå hørte jeg ingenting, og sendte han en melding på kvelden for å høre om han kom. Jeg fikk i svar at han desverre ikke rakk det før han måtte reise. Nå i ettertid får jeg en snapchat i ny og ne, og jeg angrer på at jeg feiget ut. Lurer på om dere tror det ligger noe i dette her? Er han interessert? Eller ville han bare ha tingene sine? Har prøvd å sendt et søtt bilde å to av meg på snap for å se om det er noe tilbakemelding, men ingen respons. Lurer på om dere har noen tips til å finne ut om han er interessert? Jeg har tidligere blitt fortalt at det er umulig at det kan bli noe med en one night stand… Anonymous poster hash: 55d72...c96
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 er ikke umulig at det blir forhold ut av one night stand. i to av tre forhold jegh ar vært i har det starta med one night. jeg for min del greier ikke forstå at folk kan bli interesserte etter kun en natt.. men det er meg Anonymous poster hash: 64921...201
Gjest JakeGreen Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Det var et langt innlegg. At han er interessert, vil du jo fort merke. Nøyaktig hva han er interessert i, kan det være vanskeligere å finne ut.
kills Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg synes det er litt merkelig at han ikke tok seg tid til å komme til deg likevel. Tror jeg har en 7 one night stands på snapchat, sender og får bilder i ny og ne men er ikke akkurat sånn at noen av oss kontakter hverandre for noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå