Gå til innhold

Diger klitoris

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Den synes mellom leppene når jeg står rett opp og ned og ser rett frem i speilet. Og når jeg er opphisset er den enda større. Det er flaut. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myumi
Den synes mellom leppene når jeg står rett opp og ned og ser rett frem i speilet. Og når jeg er opphisset er den enda større. Det er flaut. Er det flere som har det sånn?

Du har for mye fritid. Ikke rart så mange jenter sliter med komplekser når hver minste lille del av kroppen skal utbroderes i det uendelige :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kart for mannen

Jeg velger å ta deg seriøst: synes du den er for stor, så er den det: for deg.

Men gutter liker sikkert store slike. Dessuten får de mer å slurpe i seg når de iherdig forsøker å tilfredsstille kvinnen der nede (hvilket de bruker 30 minutter på). Og innen da har kvinnen lest et par magasiner og spist litt middag før hun registrerer at mannen har forsøkt på et eller annet.

Vær fornøyd med den store. Menn slipper å få problemer med å finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er den normal? Trodde det vanlige var sånn små erter som var godt gjemt jeg.... så bra da. Da er jeg fornøyd med den allikevel. Ikke at noen har klagd eller noe, men jeg har nok sammenlignet meg med de babyrosa småpikeaktige sakene jeg har sett på bilder..... og syntes det har vært litt flaut å være barbert også. Har liksom villet gjemme den bort litt under håret.....

Kart for mannen; er dette seriøst?

"Men gutter liker sikkert store slike. Dessuten får de mer å slurpe i seg når de iherdig forsøker å tilfredsstille kvinnen der nede (hvilket de bruker 30 minutter på). Og innen da har kvinnen lest et par magasiner og spist litt middag før hun registrerer at mannen har forsøkt på et eller annet.

Vær fornøyd med den store. Menn slipper å få problemer med å finne frem.Men gutter liker sikkert store slike. Dessuten får de mer å slurpe i seg når de iherdig forsøker å tilfredsstille kvinnen der nede (hvilket de bruker 30 minutter på). Og innen da har kvinnen lest et par magasiner og spist litt middag før hun registrerer at mannen har forsøkt på et eller annet. "

Synes det høres ganske flåsete ut jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er den normal? Trodde det vanlige var sånn små erter som var godt gjemt jeg.... så bra da. Da er jeg fornøyd med den allikevel. Ikke at noen har klagd eller noe, men jeg har nok sammenlignet meg med de babyrosa småpikeaktige sakene jeg har sett på bilder..... og syntes det har vært litt flaut å være barbert også. Har liksom villet gjemme den bort litt under håret.....

Det viktigste er at den virker, og at du finner den.

Vær glad i den kroppen du har! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du har for mye fritid. Ikke rart så mange jenter sliter med komplekser når hver minste lille del av kroppen skal utbroderes i det uendelige :o

Utbroderes? Har hun utbrodert den i det uendelige? Hun stilte et spørsmål.... og ville høre om den var normal.

Forøvrig er vel endel av dine kommentarer i KG også med på å fyre oppunder kvinners komplekser. Tenker da på kommentarer hvor du påstår du blir kvalm å må gå ut av en butikk hvis det står en fet fjortis med hoftebukser og kort genser der inne..... lenge siden, men dog - du har sikkert ikke endret deg på de få månedene.

Avsporing, men den måtte jeg bare gi deg når du først snakker om komplekser på den måten der.....

Blir jeg slettet nå så blir jeg vel det.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger blir det kjedsomlig at du nesten altid skal være spydig.

Det kan være at hun er tenåring og dette ikke er så lett og vite hva som er "vanlig" Jeg skulle ønske jeg hadde hatt et slikt forum som dette når jeg var 13-16 og lurte på mye rart.

Og hvis hun er voksen , ja da lurte hun vel bare på om alt var slik som det skulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Utbroderes? Har hun utbrodert den i det uendelige? Hun stilte et spørsmål.... og ville høre om den var normal.

Trådstarter har ikke utbrodert noe som helst her. Jeg kan heller ikke se at Mezzaluna påstår det.

Imidlertid bør det være velkjent for oss alle at jenter, særlig unge, uerfarne jenter, bombarderes med uoopnåelige eller sykelige krav til kroppsfasong.

Helt ned til slike "detaljer" som hvorvidt klitoris skal være synlig, om kjønnslepper skal være små eller store osv.

Det er trist at kjønnsorganenes helse og funksjon ikke blir viet like stor oppmerksomhet som bildet som dannes av "den perfekte vulva".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Trådstarter har ikke utbrodert noe som helst her. Jeg kan heller ikke se at Mezzaluna påstår det.

Imidlertid bør det være velkjent for oss alle at jenter, særlig unge, uerfarne jenter, bombarderes med uoopnåelige eller sykelige krav til kroppsfasong.

Helt ned til slike "detaljer" som hvorvidt klitoris skal være synlig, om kjønnslepper skal være små eller store osv.

Det er trist at kjønnsorganenes helse og funksjon ikke blir viet like stor oppmerksomhet som bildet som dannes av "den perfekte vulva".

Du har for mye fritid. Ikke rart så mange jenter sliter med komplekser når hver minste lille del av kroppen skal utbroderes i det uendelige

Dette skrev hun.

Utbroderes er vel dessuten et ord som er litt malplassert i denne setningen. Å utbrodere en ting er å snakke og male om den i det uendelige.... og gå i detaljer så det halve kunne vært nok.

Ellers må jeg innrømme at når det gjelder frk. M så har jeg svært kort lunte når det kommer til spydigheter.

Ellers kan jeg innrømme at trådstarter "gjest" er meg. Jeg skulle bare sjekke hvor lang tid det tok før spydighetene fra faste brukere kom. Og positivt overrasket ble jeg. :klappe: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Utbroderes er vel dessuten et ord som er litt malplassert i denne setningen. Å utbrodere en ting er å snakke og male om den i det uendelige.... og gå i detaljer så det halve kunne vært nok.

Da har vi tolka litt forskjellig, Mysan. Jeg skjønner din reaksjon godt nå.

Ellers må jeg innrømme at når det gjelder frk. M så har jeg svært kort lunte når det kommer til spydigheter.

Jeg velger å lese et hvert innlegg som om det var det første jeg leste av vedkommende bruker som har skrevet det (så sant vi ikke fører en samtale), også innlegg fra frk M. og gjester. Da trenger jeg ikke belaste lunta mi så mye. :wink:

Ellers kan jeg innrømme at trådstarter "gjest" er meg. Jeg skulle bare sjekke hvor lang tid det tok før spydighetene fra faste brukere kom. Og positivt overrasket ble jeg. :klappe: :dagensrose:

Luringen! :tunge1:

Bra spørsmål å teste oss på forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:-? Men jeg angrer litt på at jeg ikke lot tråden leve litt lenger før jeg tok livet av den. Endel av de faste øksemorderne fikk sannsynligvis ikke tid til å se den engang.

Men føl dere aldri trygge godtfolk! mysan kan fort slå til igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Hege skrev jo at mange gjesteinnlegg kommer fra faste brukere som logger seg ut.

Dessuten hadde Tispa noen gode poenger, denne utrolige fokuseringen på de aller minste kroppslige detaljer er helt vannvittig og nå snakker vi ikke om tykke jenter i hoftebukser og korte topper. Dessuten er Kvinneguiden ett forum for (stort sett) voksne mennesker. Da er det fint og slippe å spa seg gjennom kan jeg bli gravid av å kline tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Kjære Mezz.

Ja, mange innlegg kommer garantert fra faste brukere som logger seg ut, men dette vet man ikke! Og spørsmålene kan like gjerne komme fra nye og kanskje veldig unge brukere som tenker at kvinneguiden kan være et sted man kan få svar på slike ting. Jeg kunne faktisk ha stilt det spørsmålet der i dypt alvor også jeg, selv om jeg er fast bruker - hva vet du om det? Og det å svare med at man har for mye fritid og det ikke er noe rart at unge kvinner sliter med komplekser for mye rart hjelper ikke en person som stiller et slikt spørsmål, eller har komplekser.

Har du ikke noe konstruktivt å komme med på sånne innlegg så er det vel strengt tatt bedre at du ikke svarer, men rygger ut igjen og later som du aldri var der?

Dette gjelder forøvrig ikke bare deg, mezzaluna - du er ikke alene om å ha øks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hørt at gutter liker store klitoriser og slikt der nede. Gutter er så greie, for de liker nesten alt!

Men synd hvis du har egne komplekser for dette..Jeg tror hvertfall det er helt normalt å ha dem i ulike størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg er dønn forelsket i ei jente ville ikke utseende på kjønnet stoppe meg i å være sammen med henne.

Dessuten er vel ingen kjønn like, akkurat som ingen mennesker er like (takk Gud for det :-) )

Jeg tror du skal slappe av, du er sikkert like normal som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...