Gå til innhold

Hi-tech Vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt meg en sånn moderne vibrator som skal kunna alt!!!!

Det var mange typer av disse hi-tech vibbene, så får håpe at noe av det den skal kunne holder mål.

Det må da være noen her som har prøvet disse?

Var det oppskrytt plastikk eller er det svar på kvinnenes orgasmemaker?

Gleder meg til den kommer....

hilsen lillemor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mye godt i vente :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer an på kvalitet. Jeg har en som var ganske billig (498,-), den er ikke noe særlig. Men jeg kjøpte en hos Beathe Uhse som kostet 1200,- og den er rå!!! Den har perler som går rundt og en vibrerende figur foran som stimulerer klitoris. Må bare prøves!

Håper du blir fornøyd! :)

Skrevet
:wink: Den siste der har jeg også..............og skriver under på anbefalingene.......... :wink:
Gjest Anonymous
Skrevet
Det kommer an på kvalitet. Jeg har en som var ganske billig (498,-), den er ikke noe særlig. Men jeg kjøpte en hos Beathe Uhse som kostet 1200,- og den er rå!!! Den har perler som går rundt og en vibrerende figur foran som stimulerer klitoris. Må bare prøves!

Håper du blir fornøyd! :)

Hva heter den fra Beathe Uhse? Bruker den ekstremt mye batterier?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

En gang jeg blir like tøff som avataren min, skal jeg gå på Beate Uhse og spørre om de har prøverom.

Gjest gjest1
Skrevet
En gang jeg blir like tøff som avataren min' date=' skal jeg gå på Beate Uhse og spørre om de har prøverom.[/quote'] :ler:
Skrevet

Det er vel snakk om den high tech vantett vibratoren vil jeg tro.... de fleste nettbutikkene har den til 999,- inkludert shoppen til kvinneguiden :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har en som heter Beyond 2000, og den er fantastisk. Eneste ulempen er at selve vibratoren er litt stor.. Men klitoris-greie kan fint brukes alene..mmm :)

Skrevet

Gjett om jeg var spent..

Fikk min i går..., det var en Flower Hi-tech Power.

Den bestilte jeg på sexoteket.no, tror den kostet 699.

Hmm...syntes den ga mye lyd i fra seg!

Det var jo en deilig sak, men det ble bare en liten prøverunde....!

Hilsen lillemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...