AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er singel og 37 år. Jeg har barn , men mangler en mann å dele livet med. Hva mener dere, ville dere vært på utkikk etter en mann eller ville dere følt dere så gammel at dere ville gitt det opp? Anonymous poster hash: 81a2d...5a6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg ville gått for kjærlighet Meld deg inn i nettdating eller noe? Anonymous poster hash: bfc96...de6
Dolly-Duck Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Klart du ikke skal gi opp:) Mine foreldre gikk fra hverandre når de var 45 år ca, begge to har funnet seg nye. Min mor var så nedfor, helt sikker på at nå skulle hun være alene for resten av livet. Hun kunne ikke forstå at hun noen gang skulle treffe noen, hvor skulle det være liksom? Men det ordnet seg for henne, og vill sannsynligvis ordne seg for deg;)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Så gammel at du må gi opp? Anonymous poster hash: 0a518...e22 2
Gjest Peanut Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Hva er det med alle folkene som tror at de er gamle når de er i 30-årene og bare burde gi opp? O_o Jeg tror ikke det hjelper å ha en sånn negativ innstilling. Klart det finnes noen der ute. ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå