Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 noen av dere som vet om et koselig, romantisk, ikke for dyrt hotell i gøteborg? det bør ligge nogenlunde sentralt. overraskelsestur for min kjære!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2004 #2 Del Skrevet 12. mai 2004 Sist jeg og min kjære var i Gøteborg (ifjor sommer), leide vi oss inn på et lite, billig hotell i Gøteborg. Dessverre husker jeg ikke hva det het, men det lå rett rundt hjørnet for Hotel Europa (styr unna - rådyrt!!). Jeg tror vi betalte rund 600,- for dobbeltrommet pr natt. Hotell-frokosten ble inntatt i hotellets "bakgård". En liten hage med blomster og bord med parasoller "gjemt bort" inni bygården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 12. mai 2004 #3 Del Skrevet 12. mai 2004 Gå inn på goteborg.se (eller com) Der skal du finne en oversikt over hotellene og beliggenhet pluss prsier. Et hav og velge i. Mange koselige som ikke er for dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #4 Del Skrevet 12. mai 2004 Takk for tipset, Livets Datter. Tenkte en pris på 600kr. Liker bedre de mindre hotellene. Ofte mye koseligere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mai 2004 #5 Del Skrevet 12. mai 2004 Livets datter: Finn ut hva dette hotellet heter da du, jeg skal til Gøteborg i høst... Her finner du oversikt over alt som er av overnatting i Gøteborg: Globejuice: Overnatting i Gøteborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 12. mai 2004 #6 Del Skrevet 12. mai 2004 Min svigerinne sverger til et hotell som heter Victor - det er både billig og bra! Du finner det ved et søk på www.goteborg.com (eller var det se... ) Der kan du søke på prisklasse, og få opp en del alternativer, og se om de har ledige rom når du skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #7 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjempetakk ragnhils ! har vært "inne" og tittet på det hotellet. Yes, koselig !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. mai 2004 meg over. Hadde ikke logga meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #9 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva med hotellet "Fritjofs skraphandlarhotel" på Vaktmestaregatan? Billig og like ved Liseberg. Mye hamburgersjapper i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2004 #10 Del Skrevet 17. mai 2004 Hva med Mattis hospits like øst for Liseberg? Der er det passe rent og ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #11 Del Skrevet 19. mai 2004 "Herberts inn"? Like ved togstasjonen. Like ved polkagris-sjappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 20. mai 2004 #12 Del Skrevet 20. mai 2004 www.hotelflora.nu bodde der en helg i fjor sommer og det er et lite, sjarmerende og billig hotell meget sentralt i Gøteborg :-) anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #13 Del Skrevet 21. mai 2004 Tips : hoteldiscount.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsomt! Skrevet 21. mai 2004 #14 Del Skrevet 21. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå