AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde en samboer det ble slutt med for to år siden. Etter dette så begynner folk å definere det som alenetid... dvs et liv som singel, men egentlig hadde jeg et forhold for 8 måneder siden som varte i ca 8 måneder. Selv om vi ikke bodde sammen vil dere ikke definere det som om jeg har vært singel i 8 måneder, eller vil dere si 2 år? Jeg vil si at er man kjæreste- uten å bo sammen, så er man ikke betegnet som singel... Anonymous poster hash: 09af8...929
L'amie Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Selvfølgelig er man ikke singel når man har kjæreste, og man trenger ikke ha samboer for å ha kjæreste. Hva med alle de som ikke flytter sammen før de er gift, går de rett fra å være singel til å være gift da?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 trådstarter : jeg mener det samme..... da jeg var kjæreste med en fyr... så snakket enkelte til meg som om jeg var singel.... Ja du er jo alene sa de. Nei jeg har kjæreste sa jeg. Du er jo egentlig alene når dere ikke bor sammen så da er du singel sa noen. Men jeg mener at når en er kjærester så er man ikke single! Anonymous poster hash: 09af8...929
Steinar40 Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Man er ikke singel når man har kjæreste, nei. Har man ansvaret for barn så er det også litt vanskelig å påstå at man er helt singel.
Noteknekk Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Man er ikke singel selv om man ikke bor sammen med kjæresten. Aldri hørt noen mene noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå