AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg skal løpe 1 mil i april, og begynner treningen nå (utetrening). Jeg løp litt for et års tiden, ellers er jeg nybegynner. Hvordan går jeg frem? Er redd for å få skade, så må trene meg opp på et vis. Anonymous poster hash: 834fd...218
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 God teknikk, gode sko og riktig restitusjon:) Teknikk kommer naturlig for noen, andre må jobbe litt med det. Jeg tilhører førstnevnte så jeg har dessverre ingen tips til hvordan du skal sjekke eller endre på din løpeteknikk. Men du finner sikkert how-to videoer på youtube! Gode sko er jo individuelt, men uansett tror jeg nok at god demping er en nøkkelegenskap til skoene dine, men også hva slags pronering du har f.eks. Men det kan de hjelpe deg med på sports butikken:) Ikke ødelegg beina, du skal ha dem lenge;) Så er det tilstrekkelig med hvile; selv holdte jeg på å jogge på meg slitasje fordi jeg trente for mye og hadde for dårlige sko:\ Så lytt til kroppen, du kjenner den best:) Anonymous poster hash: b547c...108
OPIgirl Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Skikkelig oppvarming er helt nødvendig i tillegg til gode sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå