AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har datet en mann den siste halvannen måneden. I det siste har han ikke kunne møtt meg sier han, for han føler seg så dårlig. Han sier at han føler seg dypt deprimert, har ingen matlyst, føler seg konstant trøtt, orker ingenting, lei alt, er usikker på seg selv, og er lei alt. Han sier også at han har noe som feiler han i magen , men vil ikke si hva. Jeg synes jo synd i han, og liker han på mange måter, men liker ikke at han kontakter meg så lite som han gjør, og at han aldri kan møtes. Han er svært sjalu sier han, og vil ikke at jeg skal møte andre. Jeg føler at jeg bare sitter på vent. Og er sint på meg selv fordi jeg føler for han.... I dag har han ikke kontaktet meg.... Spørsmålet er om sykdommene hans er et spill eller ikke? Synes dere at jeg er dum som sitter å tenker på hvordan han har det, og sitter slik på vent? Jeg er også veldig redd for å bli såra. Kanskje har han ei anna dame... kanskje dater han andre, hvem vet..... Anonymous poster hash: bb2d6...370
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ligg unna. Han suger deg tom for energi. Anonymous poster hash: 3025b...29b 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 jeg bør gjerne bare ligge unna, jeg blir sliten av dette. Anonymous poster hash: bb2d6...370
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Sjelden hørt et verre utgangspunkt for et forhold. Ikke skjønner jeg hva som gjør denne karen attraktiv heller.Anonymous poster hash: 926ae...279 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg ville nok ikke innledet et forhold med en person som har såpass tydelige problemer. Anonymous poster hash: 2428c...16e 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 er trådstarter som skriver: ja er helt merkelig alt sammen..... Normalt sett så sitter ikke folk å forteller om at de har så sterke depresjoner som han sier han har.....- til en date..... Jeg ble sjarmert av hans utseende, og kropp. Han var snill på sin måte, men... han er utrolig merkelig i oppførselen...... Jeg tror jeg har havnet helt på villspor.... og at jeg bare skal sette inn bilder på profilen min selv om han sier at han vil føle det grusomt hvis jeg gjør det..... Huff for en rar situasjon jeg er i.... Fyren virket veldig sliten ut gjennom hele kontakten vår.... Men allikevel så ble jeg bare sjarmert av hans tiltrekkende ytre.. lett å bli lurt av sånne ting.... ihvertfall klarer jeg det... Anonymous poster hash: bb2d6...370
Gjest Houdini Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Hjelp. Han hørtes ikke god ut. Hvem sier noe såpass tidlig i fasen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 han føler at han har drittet seg ut med å si det .. Kan han ha sagt slik fordi han ønsker å bli kvitt meg? Men hvorfor sier han at han er så sjalu , og vil ikke at jeg skal gå videre da? ... Samtidig så vet jeg at han gikk til behandling for noe i "magen" på sykehuset.... så jeg vet jo ikke om det er noe alvorlig eller ikke.... kan jo være mange grunner som gjør han sterkt deprimert..... men.... nei dette er rart..... Anonymous poster hash: bb2d6...370
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 i går - midt på natta skrev han: jeg er så fryktelig deppa hele tiden, får ikke sove... natta! , siden har jeg ikke hørt mer fra han. Jeg spurte i morges om han hadde fått sovet i natt, og om det gikk bra... Han har ikke svart. Anonymous poster hash: bb2d6...370
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Avslutt det ved å ikke svare han igjen. Anonymous poster hash: 712c4...039 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 jeg tenker : tenk om han er syk.... at det er noe alvorlig som feiler han... Men fra i morgen av er det stopp, jeg tar å søker meg videre, og setter inn profil igjen på nettet. Blir så feil å ha det sånn for meg. Jeg mistenker at han driver på med en annen dame, eller at han ikke var ferdig med eksene sine. Han virket ikke ferdig ut med de. Men samtidig så forstår jeg ikke hvorfor han behandler meg sånn. Men tror ikke jeg skal stille spørsmål ved det, jeg må bare gå! Anonymous poster hash: bb2d6...370 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Mitt eneste råd til deg er helt klart bryt av dette forholdet!! Om du ikke vil risikere din egen psykiske helse også.. Og jeg sier det av erfaring..Anonymous poster hash: 43d44...dbc
Sapree Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Har selv hatt en samboer som har vært syk som dette, men det kom senere. Ikke innled noe med noen du allerede vet er syk! Det er også såpass tidlig at du ikke har fått enda mer følelser.. Han må fikse seg selv før han kan være sammen med noen. 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 Det slo meg når du skrev at han var sykelig sjalu. Han vil ikke at du treffer andre. Det i seg selv er veldig store faresignaler som du bør ta seriøst. Dette kan umulig bli noe bra forhold, og han kommer til å slite deg ut. Hold deg unna! Anonymous poster hash: 2ea92...290 2
zen Skrevet 11. desember 2013 #15 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Avslutt det ved å ikke svare han igjen. Anonymous poster hash: 712c4...039 Er ikke det litt dårlig gjort mot en som allerede sliter, og kanskje er en kjempegrei fyr som bare er syk? TS: Du har skrevet om dette før, ikke sant. Hvis han har tarmsykdom kan det gå utover næringsopptaket, sånn at han blir trøtt, slapp, negativ og deppa. Så lenge han følger opp utredning og behandling er det håp. Vet du helt sikkert at han er til utredning/behandling? Jeg så ingenting om "sykelig sjalusi" i det du skrev. Leser bare om en mann som er sliten, trøtt, deppa, og har noe feil med magen. Hans psykiske tilstand kan altså være en følge av en sykdom som kan kureres. Han er ikke opplagt nok til å ta vare på seg selv, men vil at du venter på han fordi han har følelser for deg og ikke vil miste deg. Derfor er han "sjalu" og vil ikke at du finner deg noen andre. Høres ut som en fortvilt situasjon for dere begge. Du må finne ut selv hva du vil, men noen retningslinjer kan være fine å ha: - Se på hva den andre gjør for å forbedre sin situasjon. Enten det handler om fysisk sykdom eller psykiske mønstre som vanskeliggjør et fungerende forhold. - Ta vare på seg selv uansett, ikke slite seg ut på å hjelpe en som ikke vil ha hjelp, ikke være en livbøye så den andre slutter å svømme selv, men samtidig være et medmenneske. Edit: Kan være han bare har en depresjon også, men det du må se på er om han gjør noe aktivt med situasjonen sin. Endret 11. desember 2013 av zen 5
Bernardette Skrevet 11. desember 2013 #16 Skrevet 11. desember 2013 Jeg tror jeg har havnet helt på villspor.... og at jeg bare skal sette inn bilder på profilen min selv om han sier at han vil føle det grusomt hvis jeg gjør det..... Atte hæ? 2
Erazor Skrevet 11. desember 2013 #18 Skrevet 11. desember 2013 Om daten din har for eksempel Crohns, som er en kronisk sykdom, så vil han gjerne ha perioder med sterke smerter som kan påvirke humør. En kompis av meg har dette, han er inn og ut av sykehus og har store svingninger i humør og form. Noen ganger er han redd og usikker. Andre ganger er han i god form og svært aktiv og glad, så fysiske plager kan ha stor effekt på psyken. Mitt råd er at når du velger hvordan du skal gå videre med dette, så må du vurdere fakta og ikke basere deg på noe du ikke vet sikkert. Det du vet, er at han har et fysisk problem med magen. Du vet at han har lite energi og er deprimert til tider. Du vet at han er sjalu av seg. At du mistenker at han har en annen dame er irrelevant, det sier egentlig bare at du også er sjalu av deg. Uansett må du veie det negative opp mot det positive. Han har jo tydeligvis en fin kropp og et bra utseende, og han er åpen nok til å fortelle deg om at han har problemer. Han skjuler ikke at han er sjalu. Er dette nok å basere et forhold på? 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #19 Skrevet 11. desember 2013 Nå hørte jeg ikke fra han i hele går. Sist jeg hørte fra han så skrev han midt på natta at han var dypt deppa og ikke fikk sove. Jeg skrev om morningen at jeg håpet at han fikk sove tilslutt. Fikk ingen svar. Jeg kan tenke mye. Jeg kan tro dette er hans måte å avvise meg på, selv om det er rart. Men jeg kan også tro noe annet siden han ba meg ta vekk bilder på min profil, og han har sine bilder borte. Så jeg tenker jo at han kan ha problemer. Og jeg vet ikke om det er noe alvorlig fysisk som feiler han. Han skulle på en undersøkelse på sykehus for litt siden sa han. Etter det har han ikke sagt mer om den men skriver at han er skikkelig langt nede men at han liker meg. Jeg tenkte nå å være helt stille, men tror jeg skal sende en SMS å skrive at jeg håper han har det bra. Uansett om dette er et spill eller hva, jeg går ut ifra det han har sagt og tar sjansen å skriver det.Anonymous poster hash: bb2d6...370
Jens Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 Du har datet ham i 6 uker og har allerede funnet ut at han enten er deprimert, har ett forhold på si, og er sjalu!!!Verre utgangspunkt for ett forhold har jeg aldri hørt om!Bare en av de tingene hadde vært nok til at jeg hadde løpt!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå