AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde en periode da jeg nappet bryna litt for mye. Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil spare de ut mest mulig, for så å nappe på nytt. Det er kjedelig og ser ikke ut, men What a hek! Men syns de som vokser ut er så himla harde. Skal jeg gi blaffen eller fortsette?Anonymous poster hash: 6e2fa...7b3
lisske Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har idag fått fikset brynene etter å ha spart ut, det var verdt det Anbefaler deg å la de komme ut, var ikke annen hardhet på de som kom ut hos meg. Bruker briller, så gikk fint i ventetiden, da brynene ikke vises så godt
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har idag fått fikset brynene etter å ha spart ut, det var verdt det Anbefaler deg å la de komme ut, var ikke annen hardhet på de som kom ut hos meg. Bruker briller, så gikk fint i ventetiden, da brynene ikke vises så godt Hvor lenge skal jeg vente?Anonymous poster hash: 6e2fa...7b3
lisske Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jeg brukte 6 uker(sikkert mulig å få det til raskere, men jeg visste jeg hadde frisørtime i dag), uten å røre det området som jeg hadde ødelagt, men måtte jo "rydde" litt innimellom på resten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå