AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Tror bare vi skal slappe av med en film og godteri. Går ut i fra at det vil bli litt kosing og sitting i armkroken osv. (Har bare vært på dater utenfor husets fire vegger før) så det må være noe behagelig! Men jeg vil også se fin ut, men ikke at jeg har prøvd for mye.. Jeg er 64 kg, 168 cm høy. Kan liksom ikke dolle meg opp heller, men kan heller ikke dra på joggebuksa. Vil helst ikke bruke trange jeans, da det ikke er så behagelig å ha på seg i sofaen en hel kveld.. men er liksom det eneste alternativet jeg kommer frem til.. Noen tips? Anonymous poster hash: 36fb0...828
Gjest Seajewel Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg ville ha valgt trange jeans uansett. eller et skjørt.
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 jeans er nok best, med mindre du våger å gå ute med tights
happiest Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Det spørs jo litt på hvordan type du er. Hvis du er typen som fint kan pynte deg litt ekstra i hverdagen, å er det jo ikke noe gale å ta på seg et enkelt skjørt og en kanskje ikke for pyntet overdel?
flicka Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Ta på deg et svart stramt skjørt, svarte strømpebukser og en genser over? Ser både casual og fint ut, samtidig som det er veldig behagelig. 2
Pene sko... Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeans + en pen skjorte + en tykk pen kåpe + støvletter. Endret 10. desember 2013 av Pene sko...
Gjest Tigress Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Kva med ein strikkekjole med tjukke strømpe(bukse)r under?
Lady Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Hvordan gikk det? Fant du nor brhagelig og fint?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå