Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååååh jeg er så misunnlig på alle dem som har fint langt hår. Nå har jeg klippet meg for siste gang, skal spare og spare fremover. Bruker gode frisørprodukter og sparer ut min naturlige hårfarge, som snart er helt ute ;)

GLEDER meg til å få langt og fint naturlig hår, syns det er så nydelig <3

Er det flere som er med på å spare? :D

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååh jeg er så misunnlig på alle dem som har fint langt hår. Nå har jeg klippet meg for siste gang, skal spare og spare fremover. Bruker gode frisørprodukter og sparer ut min naturlige hårfarge, som snart er helt ute ;)

GLEDER meg til å få langt og fint naturlig hår, syns det er så nydelig <3

Er det flere som er med på å spare? :D

Skjønner jeg godt.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner jeg godt.

Du har langt hår allerede du, gjest:-) heldig!

Skrevet

Du har langt hår allerede du, gjest:-) heldig!

Ja, men jeg sliter selv med å få ut det fargede ut av håret. så jeg legger inn striper i min naturlige hårfarge hver 6 uke, det begynner å bli bra og jeg fornøyd nu.

Skrevet

Det gleder jeg meg til og! Klippet meg nylig, måtte ta en stor del av lengden. Min feil da, som ikke har prioritert frisørbesøk på to år. Så dermed har jeg nå hår til skuldrene. Gleder meg til det vokser langt ut igjen!

Skrevet

Gjest: hva er din naturlige farge? Bra du blir fornøyd da :)

Orkan: så kjedelig! Måtte klippe litt av lengden selv forrige uke da jeg hadde veldig tørre tupper. Det er surt.

Skrevet (endret)
På 10.12.2013 den 21.50, Lykke skrev:

Gjest: hva er din naturlige farge? Bra du blir fornøyd da :)

Orkan: så kjedelig! Måtte klippe litt av lengden selv forrige uke da jeg hadde veldig tørre tupper. Det er surt.

Auburn.

Endret av ninab82
ryddet bilde
  • Liker 5
Skrevet

Nyydelig!!

Skrevet

Hei:) Elsker slike tråder.

Jeg har fått ganske langt hår,men jeg sluttet på pillen for ca 2 månder siden og nå mister jeg sykt med hår. Jeg bare håper jeg slipper å klippe meg:(

Har også vært gjennom psykisk stress i det siste så er livredd for å måtte klippe det kort igjen pga så mye håravfall.

Nå stappet jeg i meg vitaminer vasker og grer håret skjeldent. Har noen tips til meg. Gjest eks som har den løvmanken:)

Mitt råd er aldri aldri begynn på p piller spess ikke diane. Brukte det pga kviser og de bare ksmuflerer problemet senere får du hundre bivrkninger når du slutter:(

Skrevet

Hei:) Elsker slike tråder.

Jeg har fått ganske langt hår,men jeg sluttet på pillen for ca 2 månder siden og nå mister jeg sykt med hår. Jeg bare håper jeg slipper å klippe meg:(

Har også vært gjennom psykisk stress i det siste så er livredd for å måtte klippe det kort igjen pga så mye håravfall.

Nå stappet jeg i meg vitaminer vasker og grer håret skjeldent. Har noen tips til meg. Gjest eks som har den løvmanken:)

Mitt råd er aldri aldri begynn på p piller spess ikke diane. Brukte det pga kviser og de bare ksmuflerer problemet senere får du hundre bivrkninger når du slutter:(

Du, jeg brukte B-vitamin beregnet på hest for å få håret til å gro hurtigere, men alt av hår på kroppen vokste noe sinnsykt, så vær nøye med barberingen.

Skrevet

Du, jeg brukte B-vitamin beregnet på hest for å få håret til å gro hurtigere, men alt av hår på kroppen vokste noe sinnsykt, så vær nøye med barberingen.

hehe hvor kjøper du de vitaminene? Husker du nevnte de i øl gjær tråden:)
Skrevet

hehe hvor kjøper du de vitaminene? Husker du nevnte de i øl gjær tråden:)

Her.

Skrevet
takk:)

Hvor lenge brukte du det og hadde du bivrkninger?

Skrevet

takk:)

Hvor lenge brukte du det og hadde du bivrkninger?

Jeg startet i oktober og holdt på ut april, håret vokste 20cm, det var helt sykt. og og jeg hadde ingen bivirkninger, men folk som bruker å få magevondt av vitamintilskudd bør nok holde seg unna tilskudd beregnet på hest.

Skrevet

Er dette vitamintilskuddet sunt i det lange løp da, gjest? Jeg er generelt skeptisk til tabletter.

Skrevet

Jeg startet i oktober og holdt på ut april, håret vokste 20cm, det var helt sykt. og og jeg hadde ingen bivirkninger, men folk som bruker å få magevondt av vitamintilskudd bør nok holde seg unna tilskudd beregnet på hest.

høres så bra ut da. Er veldig desperat nå. Hvor mye tok du ? Hver dag.
Skrevet (endret)

høres så bra ut da. Er veldig desperat nå. Hvor mye tok du ? Hver dag.

Ja. Bittelitt holder en lang vei.

Endret av Gjest
Skrevet

Ja. Bittelitt holder en lang vei.

takk gjest skal undersøke dette om håret forsetter å falle av slik som nå. Tusen takk
Skrevet

takk gjest skal undersøke dette om håret forsetter å falle av slik som nå. Tusen takk

Her er produsentens eget forslag på dosering, men ikke ta den bokstavelig, ei lita skjei rørt i et glass vann om morgenen holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...