Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på jakt etter en ny parfyme til meg selv, og det har vist seg å være mye lettere sagt enn gjort.

Flere av venninnene mine kan lukte på hvilken som helst parfyme og si at den lukter godt, for så å kjøpe den. Jeg derimot, jeg må X antall ganger innom en butikk for å lukte på forskjellige typer, og eventuelt prøve på huden min (hvilket jeg alltid gjør, en parfyme kan lukte forskjellig på din hud i forhold til hva den gjør på noen andres hud eller et papir). Jeg er i grunn ganske kresen når det gjelder lukt. Jeg ønsker ikke en parfyme som lukter veldig sterkt/ gir andre hodepine bare jeg går forbi dem.

De parfymene jeg tidligere har likt og brukt er:

* CLEAN Fresh Laundry

* Moods of Norway Eau de Cocktail Pour Femme

* Musk by Alyssa Ashley

* Wellness by CLEAN Harmony

Noen tips til parfymer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Light Blue av Dolce & Gabanna?

Ellers så be om prøver i butikken.

Skrevet

Chanel Chance. Den runde rosa flasken, guddommelig, Inger over ingen ved siden av.

Anonymous poster hash: 3a2e2...707

• Liker 1
Skrevet

Chanel Chance. Den runde rosa flasken, guddommelig, Inger over ingen ved siden av.

Anonymous poster hash: 3a2e2...707

Coco er bedre, men den er for voksne.

• Liker 1
Skrevet

Chanel Allure Sensuelle

Elie Saab le parfum

La Petite Robe Noir fra Guerlain

Skrevet

ESCADA(tai sunset, rokcin rio og cherry in the air) er milde og friske dufter.

• Liker 2
Skrevet

Ellers bruker jeg Sensuous Nude når jeg skal være sosial, fordi den er det ingen som reagerer på, når jeg er hjemme så bruker jeg adskillig mer krydrete dufter. Favoritten er Kenzo Jungle Elephant, den lukter det sex av. ;)

Skrevet

Mn unngå burberry :)

Anonymous poster hash: 5351d...6e9

Skrevet

Jeg liker også CLEAN Fresh Laundry veldig godt som hverdagsparfyme, og mye parfyme lukter rett og slett ikke godt på meg. Foretrekker frisk og mild lukt, som føles fresh og ren.

Veksler mellom Fresh Laundry, Estee Lauder Pure White Linen Light Breeze og Acqua di Gioia Eau Fraiche fra Armani.

Skrevet

Siden du liker Clean så vil jeg anbefale Clean Warm Cotton. Syns det er den som lukter best.

Anonymous poster hash: befe5...f4f
  • Liker 1
Skrevet

Mn unngå burberry :)

Anonymous poster hash: 5351d...6e9

Burberry Classic er en schlager. :hjerter:

Skrevet

ESCADA(tai sunset, rokcin rio og cherry in the air) er milde og friske dufter.

Milde? Det er mulig jeg bare har vært borti folk som bruker ALTFOR mye av denne parfymen, men stinker jo. Er sånn parfyme som man ikke kan unngå å lukte.

Anonymous poster hash: e6d59...32a

• Liker 3
Skrevet

Milde? Det er mulig jeg bare har vært borti folk som bruker ALTFOR mye av denne parfymen, men stinker jo. Er sånn parfyme som man ikke kan unngå å lukte.

Anonymous poster hash: e6d59...32a

Vet at ESCADA også har parfymer som er vonde og tunge, men de tre typene jeg nevnte synes jeg er milde og friske. Er allergisk mot mange parfymer, men liker å lukte litt godt jeg også. Bruker kun en sprut om dagen da :)

• Liker 1
Skrevet

Ts virker til å like lette parfymer som bare legger seg som et tyntynttynt ekstra lag over huden.

Skrevet

Jeg syns alle Clean parfymene lukter såpe. Billig såpe.

Stemmer heller for Escada sin "Cherry in the air".' Den er veldig god og frisk :)

• Liker 3
Skrevet

jeg har funnet den perfekte parfymen for meg og det er Fresia fra Zara. den er så GOD! dessverre har de sluttet å selge den og jeg har bare bittelitt igjen :( ellers liker jeg Viktor&Rolfs Flowerbomb veldig godt!

Skrevet

Coco Chanel - Ingen over, ingen ved siden, ingen under og ingen i rommet ved siden av :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...