Gå til innhold

Gutter, hva er den peneste klestilen dere ser på jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den peneste klestilen derevser på jenter ? :)

Anonymous poster hash: 2efaf...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er faktisk at gutter ikke bryr seg sååå mye. Så lenge det er rent, pent og har en passende fasong så tror jeg ikke de kunne brydd seg mindre.

Tror ikke gutta er så fan av alle de "rare" tingene som er på mote, men heller foretrekker en stram jeans og en enkel genser eller noe til. Til hverdags altså. :)

Anonymous poster hash: b991d...52f
Skrevet

Som nemnt over her - ein stram jeans og pen ein kvardagslig genser/cardigan kan vere flott. Elles så er det flott å sjå damer som verkeleg er damer og tek på seg kjolar eller skjørt til kvardags og kler det med god stil. ;)

• Liker 3
Skrevet

Rent, pent og casual. Og selvsagt viktig med god passform. :)

Skrevet

Ikke enig med det over. Det ser helt ok ut altså, men litt kjedelig for meg. Kjoler og skjørt er bra, i etnisk/hippie stil, fargerikt med kule smykker. Rocka er også bra. Likwr det ikke for moderne. Hater de ekstremt høye stiletthælene. Damer: Det ser bare dumt ut!

Anonymous poster hash: 2d7c5...b65

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er faktisk at gutter ikke bryr seg sååå mye. Så lenge det er rent, pent og har en passende fasong så tror jeg ikke de kunne brydd seg mindre.

Tror ikke gutta er så fan av alle de "rare" tingene som er på mote, men heller foretrekker en stram jeans og en enkel genser eller noe til. Til hverdags altså. :)

Anonymous poster hash: b991d...52f

Som med mye annet så er det nok noe som varierer fra person til person. For min del når jeg ser på kvinner fokuserer jeg ofte mer på klesstil og accessorier enn på f.eks. utseendet. Tror det skyldes at de tingene ofte er et slags uttrykk for personligheten, og at jeg føler at jeg får et aldri så lite innblikk i hvem en jente er ved å se på slikt. :)

Sikkert ikke materiale for noen veldig nøyaktig analyse så det er riktignok ikke noe jeg legger mye vekt på, men en klassisk og gjerne litt preppy stil er noe som pirrer nysgjerrigheten min.

Anonymous poster hash: 4e194...259

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Jeg synes det meste kan være kult, ulike stiler passer til forskjellige mennesker og deres personlighet. Alt fra klassisk til rocka er stilig, det viktigste er at det er gjennomført. Liker ikke typiske "trendplagg", styr unna tips de gir på minmote, ulike fashionista blogger etc. Mye av det blir for overdrevet og påtatt.

Skrevet

Så mye fint det finnes til jenter! Hvit bukse, gul cableknit genser med perleøredobber, en variant av flettet og sommerbleket hår.

Amazing...

Skrevet

Det er noen her som sier de ikke bryr seg så veldig så lenge det er rent og pent.

Jeg innbiller meg at de som ikke er så opptatt av stil og klær på seg selv heller ikke er det på jenter. Mens de som er opptatt av stil på seg selv og er gjennomførte selv bryr seg litt mer om hva slags stil jenter har. At en stram bukse og en genser blir litt vel kjedelig og ordinært for dem.

Men mulig jeg tar feil?

Anonymous poster hash: 2c8a1...390
  • Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Jeg liker det best når klærne hennes ligger på gulvet mitt. Joda, den var tørr. Ellers har jeg alltid likt det litt alternativt. Sminkedukker gir meg ingenting, tar heller en trailersjåfør hjem. Til slutt vil jeg si at Tony Soprano har helt rett. Det er intet finere enn ei vakker jente som nedspiller sitt utseende. Om du er lei av at gutter kun bryr seg om puppene dine, ja så ikke vis dem heller. Det utstråler masse av vakre kvinner som er stolt av sin egen kropp uten at de skal markedsføre dette som en gjennomsnittelig rimi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...