AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 ÅÅÅÅÅÅ!! jeg kjenner livmoren vrir seg hver gang jeg ser en liten baby <3 Jeg er langt i fra klar til å få et barn til (har en sønn på 17mnd) Men jeg savner kosen <3 å ligge i sengen med de små tærene gravd inn i mageflesket mitt og ikke få bein og armer kastet i fjeset, ribbene osv når jeg sover Få susse så mye jeg vil uten og få en liten "bitchslap" tilbake =P Se de lille tærene og fingrene.. så liten og søte <3 <3 Jeg begynte faktisk og grine i dag når jeg hentet podden. for ene moren hadde født for 3 uker siden og den lille babyen var så søøøt <3 Ahhhh drep meg!!!! Hvordan blir jeg kvitt denne følelsen? Anonymous poster hash: 05c5f...1a0
Teriyaki Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Tror ikke du blir kvitt den. Jeg har vært ekstremt verpesyk siden januar. Da var sønnen min 14 måneder gammel. Nå er han nesten 25 måneder. Fortsatt 8-9 måneder til prevensjonen kastes. Må bare holde ut, rett og slett! 1
Pene sko... Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Slik er det bare. Vi er veldig veldig verpesyke vi også, men vet at det lureste er å vente fordi vi har tenkt oss til Hong Kong i cirka ett år, og da er det ikke enkelt å sjonglere med småbarn siden dette blir et veldig hektisk arbeidsår for oss begge. Leker likevel hele tiden med den vidunderlige tanken om barn og prøver samtidig å holde oss selv i skinnet, selv om det tidvis er vanskelig når ønsket er så stort. Det er omtrent så vi håper på et "uhell". Endret 10. desember 2013 av Pene sko... 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Fordi du har glemt hvordan det var å presse ut en baby der nede, alt slitet med nattevåk, skrivingen og hylingen. Eller så har du hatt en lett baby og kan risikere å få en vanskelig en neste gang. Anonymous poster hash: 23d64...58a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Du får glede deg til neste gang da. Verre med oss som ikke skal ha flere barn (fordi mannen ikke vil) og fremdeles har følelsen... Anonymous poster hash: 9b725...c0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå