Gå til innhold

ER SÅ BABYSYK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ!! jeg kjenner livmoren vrir seg hver gang jeg ser en liten baby <3

Jeg er langt i fra klar til å få et barn til (har en sønn på 17mnd)

Men jeg savner kosen <3 å ligge i sengen med de små tærene gravd inn i mageflesket mitt :P og ikke få bein og armer kastet i fjeset, ribbene osv når jeg sover :P

Få susse så mye jeg vil uten og få en liten "bitchslap" tilbake =P

Se de lille tærene og fingrene.. så liten og søte <3 <3

Jeg begynte faktisk og grine i dag når jeg hentet podden. for ene moren hadde født for 3 uker siden og den lille babyen var så søøøt <3

Ahhhh drep meg!!!! Hvordan blir jeg kvitt denne følelsen?

Anonymous poster hash: 05c5f...1a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du blir kvitt den. ;) Jeg har vært ekstremt verpesyk siden januar. Da var sønnen min 14 måneder gammel. Nå er han nesten 25 måneder. Fortsatt 8-9 måneder til prevensjonen kastes. ;)

Må bare holde ut, rett og slett! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slik er det bare. Vi er veldig veldig verpesyke vi også, men vet at det lureste er å vente fordi vi har tenkt oss til Hong Kong i cirka ett år, og da er det ikke enkelt å sjonglere med småbarn siden dette blir et veldig hektisk arbeidsår for oss begge. Leker likevel hele tiden med den vidunderlige tanken om barn og prøver samtidig å holde oss selv i skinnet, selv om det tidvis er vanskelig når ønsket er så stort. Det er omtrent så vi håper på et "uhell". :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Fordi du har glemt hvordan det var å presse ut en baby der nede, alt slitet med nattevåk, skrivingen og hylingen.

Eller så har du hatt en lett baby :) og kan risikere å få en vanskelig en neste gang.

Anonymous poster hash: 23d64...58a

• Liker 2
Skrevet

Du får glede deg til neste gang da. Verre med oss som ikke skal ha flere barn (fordi mannen ikke vil) og fremdeles har følelsen...

Anonymous poster hash: 9b725...c0f
  • Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke rope!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...