AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har en bekjent som er notorisk låner av biler. Hun har ikke førerkort og har aldri hatt det. I tillegg kjører hun rundt med barn i bilen. Hun lånte min bil en stund men det ble stoppet da jeg fant ut hva som skjer. Jeg har sagt i fra til andre også. Politiet er også varslet, men de må ta henne på fersken. Nå ser jeg at hun har funnet seg et nytt offer. Jeg vet ikke hvem det er og får ikke stoppet det. Denne personen er allerede i BUP og barnevernet sitt søkelys pga økonomisk svindel ustabil bosituasjon. Hun flytter mye fordi hun ikke betaler husleie; låner relativt store summer av "venner" som hun aldri betaler tilbake. Bruker barnasbursdaggaver til hobbyen sin. Har tatt opp studielån i sønnens navn, hun har gitt ham stipenddelen. Han har trodd at han bare hadde dette, og er nå veldig fortvilet og rådvill. Hun har også tatt penger fra sønnens sparekonto. Sønn nummer to trenger ekstra tilsyn og oppfølging i hverdagen. Han lar hun være alene i mange timer hver dag, for å drive med hobbyen sin. Mitt spørsmål er: Er dette noe barnevernet kan hjelpe til med å løse? Må politiet på banen? Mitt spørsmål er : Kan det hjelpe å snakkem ed barnevernet? Hun evner ikke Anonymous poster hash: f423e...8c5
liv Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 JA det kan hjelpe å snakke med barnevernet. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Ring til de så snart de åpner telefonen, siden dette er jo IKKE forsvarlig!
Gjest Cevita Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jepp. Snakk med BV. Ikke bare i morgen, men hver gang hun tar turen med bilen, eller noe annet bekymringsverdig. Dersom bv får kontinuerlig informasjon er det mye lettere for dem å holde en sak gående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå