AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Nå er det snart klart for å begynne å gå på skiturer igjen. Å som jeg gleder meg, men så ser jeg her at jeg må faktisk kjøpe inn alt av langrenns utstyr (ski, staver, sko, jakke, bukse (dress), lue og votter). Så jeg lurer på om det er noen her som har noen "billige" anbefalinger av dette, gjerne med linker!? Anonymous poster hash: ba8ae...33a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Billig blir fort dyrt, fordi det er ubrukelig. Du kan jo ønske deg div. utstyr til jul? Anonymous poster hash: 77c1f...a2f
Wiggins Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Nå er det snart klart for å begynne å gå på skiturer igjen. Å som jeg gleder meg, men så ser jeg her at jeg må faktisk kjøpe inn alt av langrenns utstyr (ski, staver, sko, jakke, bukse (dress), lue og votter). Så jeg lurer på om det er noen her som har noen "billige" anbefalinger av dette, gjerne med linker!? Anonymous poster hash: ba8ae...33a Billige nye ski er billige fordi de er dårlige. Du kan være heldig og gjøre et godt kjøp hvis du kjøper brukte ski og staver på finn.no, men du bør ikke kjøpe noen ski som bare nesten passer din høyde og vekt, det kan fort gi mye irritasjon når du går. Dessuten skal du vite at mange av de store kjedene ofte har fått inn "partivarer" som de selger ganske billig. Det skyldes som regel at det er et parti der skia ikke er flate nok på undersida. De seriøse forhandlerne som Oslo Sportslager, Bull Ski og kajakk, Milslukern osv. sjekker partiene de tar inn, slik at alle skia er flate og fine på undersida. Skistøvlene bør selvsagt også være gode og passe til dine føtter. Ellers kan du gå for billigversjonene.
Gjest bustyvel Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Kjøp gode sko og gode sko, resten kan du fint kjøpe billig og brukt. Du trenger ikke det nyeste og mest fancy innenfor bekledning for å kose deg på ski
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå