AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 For en tid tilbake kommer moren til mine barn hjem fra byn ( dagen derpå) og forteller at hun var med en annen hjem. Etter dette forteller hun meg at hun ikke lenger elsker meg og vil flytte ut. Men det haster vist ikke å forlate redet. For meg er dette en forferdelig situasjon , da jer faktisk elsker dama enda og har sagt jeg vil tilgi og forsøke å gå videre. Det var da hun sa hun ikke ville mer og ville flytte. Men hvorfor finner hun da ikke bare en plass og faktisk flytter ut ? Hun er klokkeklar på at hun ikke vil ha ett forhold med meg mer , for det er ingen følelser igjen Hadde det ikke vært for at dette er moren til mine barn hadde tatt henne i nakken og ut døren med det . For selv om jeg som sagt elsker denne damen enda vil jeg ikke komme en meter videre så lenge hun er her . Hvorfor skal hun bli her når hun mener jeg ikke er til å leve med ? Hvorfor ikke finne seg en plass om enn midlertidig og komme seg avgårde? Er det for å sørge for å knekke meg helt ? Hun sier hun jakter leilighet , men flyr for det meste rundt med sine venner . Om hun har funnet en ny permanent burde jo hun i alle fall hatt interesse av å komme seg ut. Hva kan jeg gjøre med loven i hånd for å få henne ut ? Vi har sameie på en leilighet som jeg har 70 % av og som jeg skal beholde . Eneste som forhindrer meg å spenne henne ut døren er som saft at dette er moren til mine barn , og ovenfor dem vil jeg ikke være så drastisk , men det nærmer seg . Når hun er så bestemt på å ikke ville ta meg tilbake , så mener jo jeg det beste for alle ville være å forsvinne Vil jo helst slippe å gå til retten for at hun skal gå Hva gjør jeg i min situasjonAnonymous poster hash: ed91a...13f
Sophia Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Spesielt. Skjønner ikke helt at hun vil bo der heller, når hun ikke har noen følelser for deg mer. Hvor lenge siden er det dette skjedde da? Tar jo kanskje litt tid å finne ny leilighet.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Er gått over en mnd Sier hun må finne den "rette leilighet" Har sagt at hun får finne en midlertidig , men det står ikke høyt i kurs Er rimelig frustrert og fortvilet Anonymous poster hash: ed91a...13f
Capricorn Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Så kjekt da. Da kan hun bo billig hos deg og samtidig fly som hun vil. Gi henne en tidsfrist. 4
cheezewizz Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Gi henne en frist, som Capricorn sier. Og i imidlertid kan du gjøre alt i din makt for å gjøre livet i huset så vanskelig for henne som mulig.
Sophia Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 De har jo barn sammen, så greit å opprettholde en nogenlunde god relasjon. Tenker det bare vil skade hvis han bytter lås eller prøve å gjøre livet surt for henne. Stemmer for å gi henne en frist slik andre her sier. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Har vært snakket om jul/nyttår Nå vil hun vente på den rette "leiligheten" og da kan det jo hende det gåt noen uker til Det takler jeg ikk da mine følelser for henne er her enda Må jeg via rett ? Frykter jo at det da fort blir en del bråk Og hva vil barna tenke om det ? Anonymous poster hash: ed91a...13f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 De har jo barn sammen, så greit å opprettholde en nogenlunde god relasjon. Tenker det bare vil skade hvis han bytter lås eller prøve å gjøre livet surt for henne. Stemmer for å gi henne en frist slik andre her sier. Det er så tragisk med folk som har barn og skiller seg, barnet vil 80% av gangene få et dårlig liv og ende opp som en drittsekk... Anonymous poster hash: 3f0d4...b8d
Capricorn Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Gi henne til litt ut på nyåret. Da får barna en rolig jul og hun nok tid på seg. Sett en dato i januar som hun skal ha funnet et sted. 1
missuvillig Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Kanskje hun håper på at DU skal flytte ut....
Fim Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Det er så tragisk med folk som har barn og skiller seg, barnet vil 80% av gangene få et dårlig liv og ende opp som en drittsekk... Anonymous poster hash: 3f0d4...b8d Har du statistikk å vise til her? En skilsmisse - gjort riktig - er i mange tilfeller en god ting, eller ihvertfall det minste av to onder, og vil gjøre tilværelsen bedre for alle, også barna, når støvet har lagt seg. Å vokse opp i en dysfunksjonell familie med foreldre som ikke snakker sammen er ikke spesielt hyggelig. Jeg kjenner mange skilsmissebarn - det inkluderer meg selv og samboeren - og ingen av oss har "dårlige liv" eller er drittsekker. Selvsagt er skilsmisse noe man helst ikke vil oppleve, men "happily ever after" er ofte langt fra virkeligheten, og enkelte par har det faktisk bedre hver for seg. Da er det bedre å ta konsekvensen av det og skilles (fortrinnsvis uten å være en dritt i prosessen) enn å tviholde på en tilværelse begge er ulykkelige i. Dét tror jeg kan være minst like skadelig for barna som en skilsmisse. TS: Leit å høre om situasjonen din. Jeg stemmer også for det Capricorn sa - vent til over jul med å kreve at hun flytter. Du sier ikke noe om hvorvidt barna har blitt informert om bruddet ennå, men det er uansett til det beste om dere greier å være venner og holde en hyggelig julefeiring for barnas skyld.
Gjest .-L-. Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Gi henne frist til etter jul. Hvis leiligheten står i ditt navn har vel ikke hun noe rett til å bo der? Så da kan du i teorien kaste henne ut? Endret 11. desember 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå