bubblefun Skrevet 10. desember 2013 #1 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei dere! Grunnet min nydelige hunds bortgang på slutten av sommeren, ønsker jeg å hedre henne med en ordentlig "minnevideo". Hun betydde så utrolig mye for meg, mer som et familiemedlem enn som "bare en hund". I den forbindelse ønsker jeg tips til hvilken sang jeg kan bruke i videoen! Bare å komme med passende forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 10. desember 2013 #2 Del Skrevet 10. desember 2013 Breath me-Sia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2013 Takk for forslag Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 10. desember 2013 #4 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Heaven is a place nearby - Lene Marlin <3 http://www.youtube.com/watch?v=xSCduu_sgjE Endret 10. desember 2013 av Puselusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 10. desember 2013 #5 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) The Corrs - "Little Wing" Anathema - "Flying", og "dreaming light", og "one last goodbye". Opeth - "soldier of fortune" The Cranberries - "When you're gone" Secret Garden - "Sleepsong" Within Temptation - "Memories" alle disse er fine og, men litt forskjellig stiler Leit å høre om hunden din <3 *stor klem*, alltid leit å miste noen, spiller ingen rolle om det er menneske eller hund eller katt <3 Endret 11. desember 2013 av Puselusk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Del Skrevet 10. desember 2013 Back to my roots. Tears in heaven. Highway to hell Eg Ser Alt eg såg Anonymous poster hash: 15aec...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2013 The Corrs - "Little Wing" Anathema - "Flying", og "dreaming light", og "one last goodbye". Opeth - "soldier of fortune" The Cranberries - "When you're gone" Secret Garden - "Sleepsong" Within Temptation - "Memories" alle disse er fine og, men litt forskjellig stiler Leit å høre om hunden din <3 *stor klem*, alltid leit å miste noen, spiller ingen rolle om det er menneske eller hund eller katt <3 Tusen takk for forslag! Utrolig hvor mye dyr kan bety, ja :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå