AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hei jeg har ingen dame for øyeblikket, jeg har ikke hatt noen før og jeg er 18 år. Det er litt rart at ingen jenter forelsker seg i meg, fordi jeg er en ganske bra gutt. Si meg en ting " Er det ingen jenter der ute som er interessert i en snill, omtenksom, rolig gutt som ikke drikker, røyker, smart, aktiv, interessant, morsom, kjekk, driver med sport og jobber osv... Jeg ser mine venner, som er ungere enn meg og har fått seg kjærester, men ikke meggg hva faen, jeg blir sint på meg sjøl og prøver å finne ut om hvis noe er galt med meg, men jeg kommer ikke på noe. Jeg er en person som ei jente vil ha, men hvorfor skjer dette her?? Anonymous poster hash: 67b62...a04
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Kan hende de får seg kjærester uten at det er følelser i bildet også? Du er jo bare 18 år, det er mange som ikke får seg kjæreste før de er mer enn 25 år. Så slapp av! (Jeg vet det ikke er det du vil høre men...) Fortsett å være deg selv, så kommer det ei jente som liker deg nøyaktig som du er. Anonymous poster hash: 6173e...a62
Gjest Awzm me Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Har du tatt initiativ til å snakke med jenter da? 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Og i all beskjedenhet.... Kanskje derfor ingen er interessert? Og du er kun 18, ingen hast. Det finnes en for alle, men kanskje du må legge lista litt lavere for hva slags jenter du er ute etter? Anonymous poster hash: 97b1d...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har alt en mann trenger og er 26, ingen som har plukket opp meg enda heller. Kommer noen til slutt, ta livet med ro. Anonymous poster hash: 5abdb...253 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Har du tatt initiativ til å snakke med jenter da? Vel jeg er ikke så profesjonell når det gjelder romantikken, men jeg er ikke redd for å snakke ntil ei jente da, jeg sakker til mine venner sånt vanlig, men jeg er litt sjenert azz. Anonymous poster hash: 67b62...a04
Gjest Awzm me Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Vel jeg er ikke så profesjonell når det gjelder romantikken, men jeg er ikke redd for å snakke ntil ei jente da, jeg sakker til mine venner sånt vanlig, men jeg er litt sjenert azz. Anonymous poster hash: 67b62...a04 Vel, det spørs jo litt hvordan du snakker med de om de skal bli interessert også da. De som ikke kjenner deg vet jo ikke om alle egenskapene du har. Og om de snakker til de som om de kun var venner så hjelper ikke det veldig mye på å få de interessert i noe mer. Du må flørte, og gi litt komplimenter. Da legger de merke til deg. Du skriver også at du ikke drikker, vil det si at du ikke er på fester heller? For mange 18åringer liker å feste, og vil kanskje ikke ha en kjæreste som er helt utenfor på det punktet også. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Er du veldig spinkel? Virker som mange jenter heller vil ha noen med noen kilo ekstra enn noen som er spinkle. Hvis du er spinkel, så er mitt beste tips å spise og trene noe sinnsykt. Anonymous poster hash: c1303...922
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Er du veldig spinkel? Virker som mange jenter heller vil ha noen med noen kilo ekstra enn noen som er spinkle. Hvis du er spinkel, så er mitt beste tips å spise og trene noe sinnsykt. Anonymous poster hash: c1303...922 Elsker tynne menn.. Anonymous poster hash: f2643...ef9 4
tinder Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Er du veldig spinkel? Virker som mange jenter heller vil ha noen med noen kilo ekstra enn noen som er spinkle. Hvis du er spinkel, så er mitt beste tips å spise og trene noe sinnsykt.Anonymous poster hash: c1303...922 Han skriver at han allerede trener, så han er neppe for spinkel, og kommer hvertfall ikke til å være det i fremtiden. Dette går utelukkende på at han er for kjedelig for de aktuelle jentene per nå. 1
Gjest Halvor Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Eg er også perfekt, men ingen liker meg heller. Så dei tar feil. Vi burde nesten møtest, så kan vi berike kverandre med vår respektive perfekthet. Endret 10. desember 2013 av Halvor 5
pantertante Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hei jeg har ingen dame for øyeblikket, jeg har ikke hatt noen før og jeg er 18 år. Det er litt rart at ingen jenter forelsker seg i meg, fordi jeg er en ganske bra gutt. Si meg en ting " Er det ingen jenter der ute som er interessert i en snill, omtenksom, rolig gutt som ikke drikker, røyker, smart, aktiv, interessant, morsom, kjekk, driver med sport og jobber osv... Anonymous poster hash: 67b62...a04 Jeg har ikke noen råd å gi deg, bortsett fra at du fortsetter å være den flotte unge mannen du beskriver her. Deler av innlegget fjernet pga referanse til slettede innlegg. Daenerys, mod. Lykke til med å finne en kjæreste. Hun finnes garantert. Endret 10. desember 2013 av Daenerys 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 For å svare på spørsmålet "Er det ingen jenter der ute som er interessert i en snill, omtenksom, rolig gutt som ikke drikker, røyker, smart, aktiv, interessant, morsom, kjekk, driver med sport og jobber osv" Min kjæreste gjør og er alt det der, så joda. Anonymous poster hash: 8f200...aed 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Han skriver at han allerede trener, så han er neppe for spinkel, og kommer hvertfall ikke til å være det i fremtiden. Dette går utelukkende på at han er for kjedelig for de aktuelle jentene per nå. Driver med sport ja. Det er ikke noen automatikk at man får kjøtt på beinet av å drive med sport. F.eks. maratonløping eller golf. Anonymous poster hash: c1303...922
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg har ikke noen råd å gi deg, bortsett fra at du fortsetter å være den flotte unge mannen du beskriver her. Deler av innlegget fjernet pga referanse til slettede innlegg. Daenerys, mod. Lykke til med å finne en kjæreste. Hun finnes garantert. Enig! + 1 000 000 000 000 000 000 Anonymous poster hash: 6173e...a62 Endret 10. desember 2013 av Daenerys 2
tinder Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Driver med sport ja. Det er ikke noen automatikk at man får kjøtt på beinet av å drive med sport. F.eks. maratonløping eller golf.Anonymous poster hash: c1303...922 hvor mange driver med maraton i norge? Hvem kaller golf sport? Man må anta at han er av gjennomsnittlig til kraftig bygd, hvertfall alt annet enn spinkel. Og det er vel også bedre å være maraton spinkel enn nerdspinkel, selv om det ikke er idealt. 1
pantertante Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Enig! + 1 000 000 000 000 000 000 Anonymous poster hash: 6173e...a62
Gjest s@nd Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Du må bare vente til du finner ei jente du kunne tenkt deg å være sammen med, eller til jenta finner deg. Det kan ta år før du finner "den rette", om det er riktig å si. Ta det rolig. Ikke stress over det. Det er ikke lurt å hele tiden tenke på det. Når vil jeg finne en kjæreste, en som liker meg? Vil det ta ett år eller fem? Osv. Det blir bare tull. Ta det som det kommer. Min samboer var 19 (nesten 20) da han fant meg. Han hadde aldri hatt en ordentlig kjæreste før. Og han gjorde ikke annet enn å sjarmere meg med hjemmelaga mat, kvalitetstid med film, et smil her og der. Det er enkle ting du kan gjøre for å sjarmere jenter Du trenger ikke gå "over the top". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå