Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt håp dersom en mann ytrer at han trenger mer tid før han går inn i noe seriøst?

Anonymous poster hash: 3a62c...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det fortsatt håp dersom en mann ytrer at han trenger mer tid før han går inn i noe seriøst?

Ja!

Jeg er selv inne i en slik fase, der jeg ennå ikke er klar for et nytt forhold og har også gitt en slik tilbakemelding til en kvinne.

Tror dessverre mange hopper inn i noe nytt for tidlig, og som gjerne resulterer i brudd etter en stund da følelsene de trodde de hadde plutselig forsvant. Tror også det er mange som er i slike situasjoner som bruker den nye som "rebound", enten bevisst eller ubevisst.

Anonymous poster hash: 1ec6d...255

Gjest pluviophile
Skrevet

Så absolutt. Det kan bety at han har tenkt å vurdere situasjonen nøye. Ingen fortjener å være rebound, og det kan finnes ting i hans fortid som han ikke er ferdig med.

Skrevet

Okey, blir jo litt mer optimistisk når jeg hører at det ikke nødvendigvis betyr kroken på døra.

Kan jeg da få spørre hvordan damen bør oppføre seg i den perioden mannen trenger for å bli klar for å finne ut om det kan bli noe mer? Altså hvor mye kontakt, og hvor mye skal man dele av tanker og slikt?

Ja!

Jeg er selv inne i en slik fase, der jeg ennå ikke er klar for et nytt forhold og har også gitt en slik tilbakemelding til en kvinne.

Tror dessverre mange hopper inn i noe nytt for tidlig, og som gjerne resulterer i brudd etter en stund da følelsene de trodde de hadde plutselig forsvant. Tror også det er mange som er i slike situasjoner som bruker den nye som "rebound", enten bevisst eller ubevisst.

Anonymous poster hash: 1ec6d...255

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kommer vel an på hvor lang tid det allerede er gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...