AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hvordan forholder seg man til sånt? Det har vært slutt i snart 10 år, det har vært mye styr med samvær, og nå er det null samvær og maks bidrag pga hans omsorgsevne. Han føler han sponser hele livet mitt med bidraget, og er eitrende sint for dette. Det har vært stille i rundt et år nå, men de siste par månedene har det kommet stygge, og delvis truende sms. Jeg svarer ingenting, men begynner å bli bekymret for hva han kan finne på. Skal sies at det er rus i bildet... Hva kan man gjøre med sånt? Vurderte om jeg skulle blokkere han, men samtidig vil jeg gjerne vite hva som foregår også. Anonymous poster hash: 74588...d6e
Erazor Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Om du blir truet, ikke godta det. Anmeld.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Gå til politiet og anmeld det, så får han i det minste en advarsel. Kanskje han slutter da. Anonymous poster hash: b4990...f0c
FalconPunch Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
frøkenkoz Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Kontakt politiet, de gir han en advarsel.kanskje han roer deg da ?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Hvis meldingene er av en slik art at han truer deg, uansett innhold, slik at du føler reell frykt for ditt liv, gods eller noen av menneskene omkring deg bør du i det minste ta deg en samtale med politiet og informere dem. Det kan være du har rett på voldsalarm og/eller få besluttet et besøksforbud slik at han nektes å kontakte deg. Et besøksforbud nekter ham å ta kontakt med deg på alle slags mulige måter - altså pr. brev, sms, epost, oppsøke deg osv osv Anonymous poster hash: ba98d...e1a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Hvis meldingene er av en slik art at han truer deg, uansett innhold, slik at du føler reell frykt for ditt liv, gods eller noen av menneskene omkring deg bør du i det minste ta deg en samtale med politiet og informere dem. Det kan være du har rett på voldsalarm og/eller få besluttet et besøksforbud slik at han nektes å kontakte deg. Et besøksforbud nekter ham å ta kontakt med deg på alle slags mulige måter - altså pr. brev, sms, epost, oppsøke deg osv osv Anonymous poster hash: ba98d...e1a Jeg var litt for kjapp på labben der.. ! I forbindelse med samværsrett etc så kan dette eventuelt ordnes formelt via Barnevernet eller annen instans i kommunen du bor i. Slike saker som din, er ikke uvanlig, og det er helt sikkert et opplegg tilpasset din situasjon. MEN, du bør kontakte politiet eller alternativt Barnevernet som en start. Anonymous poster hash: ba98d...e1a
Christinevimsa Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde bedd om hjelp. Hadde det samme selv med min eks. Tok kontakt med barnevern og politi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå