Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om denne kjolen?

196817_ou_l.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som den hører hjemme i Mad Max.

• Liker 6
Skrevet

Lady Gaga.

'Cause I was born this way!

Anonymous poster hash: d3a68...baf
  • Liker 2
Skrevet

Ingen personlig favoritt

Skrevet

Likte skjørtet, men overdelen minner om en barnekjole. Hva slags stoff er det øverst? Ser ut som fuskepels?

Anonymous poster hash: e0f78...11b
  • Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Absolutt ikke min smak. Stoffet ser ut som plastikk, og den ser veldig "teltete" ut.

Men det er jo smak og behag :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Uff, den synes jeg ikke var noe fin.

Skrevet

Ikke fin, var liksom litt for mye som skjedde på engang :)

Skrevet

Ved første øyekast så den ut som en sammenlappet søplesekk - og ved andre øyekast ble den dessverre ikke mye bedre..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart at den så "hjemmesnekret" ut. Absolutt ingen favoritt!

Skrevet

Ser ut som en svær boss-sekk.

Anonymous poster hash: bf58f...13d
Skrevet

Likte skjørtet, men overdelen minner om en barnekjole. Hva slags stoff er det øverst? Ser ut som fuskepels?

Anonymous poster hash: e0f78...11b

Ja, det er toppen som gjør meg usikker. Hele kjolen er faux suede bortsett fra paljettene.

Synes den er så utrolig kul, men prisen er litt i overkant så jeg vil være sikker før jeg eventuelt kjøper den. Den koster ca. 20 000,-, men er på 85% nå, finnes i størrelsen min.

Skrevet

Ja, det er toppen som gjør meg usikker. Hele kjolen er faux suede bortsett fra paljettene.

Synes den er så utrolig kul, men prisen er litt i overkant så jeg vil være sikker før jeg eventuelt kjøper den. Den koster ca. 20 000,-, men er på 85% nå, finnes i størrelsen min.

Du kødder? 20 000? For noe en 14 åring ser ut som har snekret sammen i håndarbeidstimen?

Jeg kommer aldri til å forstå meg på såkalt mote.

• Liker 3
Skrevet

Du kødder? 20 000? For noe en 14 åring ser ut som har snekret sammen i håndarbeidstimen?

Jeg kommer aldri til å forstå meg på såkalt mote.

Det er en Lagerfeld, så nei, jeg kødder ikke - men jeg skal innrømme at den er veldig dyr. Hadde ikke vurdert den om den ikke var på salg. :)

Huff, kanskje jeg skal slå det fra meg, da..

Skrevet

Bride of Chucky :fnise:

Anonymous poster hash: a8000...8a4
Skrevet

Nei huff, den var litt for spesiell for meg! Men for all del, om du liker den går du jo for det! Det er hva DU føler deg komfortabel i du skal gå for, right? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...