AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 I sommer/høst ble jeg kjent med ei ny venninne som jeg har truffet et par-tre ganger nå i høst. Så får jeg beskjed om at hun har en gave til meg. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til henne - men synes jeg bør gi henne noe siden hun har kjøpt noe til meg. Hva er det som er safe å gi, men ikke veldig typisk: "jeg kjøpte denne vinflasken fordi jeg visste ikke at vi ga gaver til hverande".Anonymous poster hash: 91c86...a96
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Bok? Anonymous poster hash: 257ed...ee4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Smykke fra f.eks. CMYK (et tøft smykke da, ikke sånn kjærestesmykke ) eller kubbelys fra Lene Bjerre hvis hun brenner mye lys? Anonymous poster hash: cb070...da4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Kjøp en fin kakeboks og bak kjeks til henne! Anonymous poster hash: 7fa09...34c
Frappuccino Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 En stor god tekopp og en god litt ordentlig te, som ser litt "ekslusiv ut" 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Ikke kjøp noe før du vet hva hun liker. Anonymous poster hash: efe83...0bd
lashara Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg hadde ikke blitt glad for noen av forslagene her unntatt kakeboksen. Kjedelige forslag som havner i ei skuff. Kjøp noe hun kan bruke. Sminke? (Mascara, lipgloss, neglelakk) Drikkevarer? Gavekort kino? Konfekt? Hårkur? Ansiktsmaske/ rens? En krem? Skuffefyll har de fleste nok av. Endret 10. desember 2013 av lashara
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 En bodylotion, en pose med noe julesjokolader og et gavekort? Anonymous poster hash: a4cc2...3c8
Anabelle Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Avhenger jo litt av hvilken type hun er, men på bladkiosken.no/bladkongen.no kan du finne rimelige abonnementer på diverse blader. En stor tekopp med god te som tilbehør er også en typisk gave som ikke kan slå feil. Hvis hun er glad i matlaging kan kanskje en god olivenolje og en liten oppskriftsbok være noe? For filmelskeren kan kanskje et gavekort på kino være noe... Med andre ord: en personlig gave som likevel er såpass enkel å forme at den ikke kan slå feil. 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 - En bok (gjerne med byttelapp). Lettere om du vet om hun liker å lese og eventuelt sjanger - Duftlys, servietter, godteri, såpe, bodylotion, håndkle, te, - sånne ting synes jeg det er koselig å få. - Noe fra Vinmonopolet, men da bør du vite at hun ikke er avholds. For meg som ikke drikker er det en litt kjip gave å få. For det første fordi jeg ikke kan bruke den, og for det andre fordi det viser at personen overhodet ikke kjenner meg eller har forsøkt å finne noe jeg vil bli glad for. "Alle" synes jo vin er den perfekte presang, og det er jo en god presang også, men da må jo mottakeren drikke det. - Kino-gavekort eller teater-gavekort - Lage julekaker og fylle en kakeboks
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Jeg hadde ikke blitt glad for noen av forslagene her unntatt kakeboksen. Kjedelige forslag som havner i ei skuff. Kjøp noe hun kan bruke. Sminke? (Mascara, lipgloss, neglelakk) Drikkevarer? Gavekort kino? Konfekt? Hårkur? Ansiktsmaske/ rens? En krem? Skuffefyll har de fleste nok av. veldig risikabelt med hudprodukter om du ikke er 100% sikker på hudtype... Anonymous poster hash: 15348...bbd
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 veldig risikabelt med hudprodukter om du ikke er 100% sikker på hudtype... Anonymous poster hash: 15348...bbd Sminke etc er også risikabelt, mtp farger. Drikkevarer også, hva hvis hun ikke drikker så mye? Eller aldri går på kino? Anonymous poster hash: 6c8b5...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå