AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Har du det? Funket det? Hadde dere "endret" dere når dere ble sammen igjen, og i såfall på hvilken måte? Anonymous poster hash: 3c7fe...3ed
Ferny Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Huff, ja. Det var ikke noe lurt. Ble slutt igjen.... vi bare dro det ut noen ekstra måneder. Fullstendig bortkastet....
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Ble brudd igjen her og.. jeg prøvde mer enn en gang og.. men nei, vi var nok ikke ment vi to Anonymous poster hash: 24d3d...28d
Stormborn Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jupp! Vært sammen opptil flere ganger tidligere Men nå bygger vi hus og venter unge!
Gjest rådyr Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Nei, gudskjelov ikke... Endret 10. desember 2013 av Talyset
Isolde Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Ja ble sammen med eksen igjen, vi var vel sammen om lag tre ganger.. Det ble slutt hver gang, og nå har det vært slutt i snart to år..
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Vi møttes på en fest igjen et drøyt halvår etter det ble slutt, holdt på frem og tilbake etter det et halvt års tid.. Ble aldri sammen igjen, men vi oppførte oss som om vi var det det halve året. Dog var mye forandret, følte ikke at han var den samme som jeg en gang hadde vært sammen med, og jeg hadde nok innerst inne et håp om at vi kunne bli sammen igjen, mens han ble med på moroa kun for sexens skyld.. Til slutt gikk realiteten litt opp for meg, at dette var bare tullete, jeg innså at han aldri kom til å bli sammen med meg igjen uansett hvor lenge vi ville holdt på i samme tralten, så jeg fikk nok og snudde meg aldri tilbake.. Et halvt år senere møtte jeg min nåværende kjæreste som jeg aldri ville vært foruten Anonymous poster hash: 723c1...5a2
RockyRose Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Vi holdt på nokre månadar, for å slå opp av ulike grunnar, og deretter bli ilag igjen eit par månadar etter. No er vi fortsatt ilag på 3. året :-)
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Ja, slutt og sammen igjen flere ganger med samme fyr. Noe av det dummeste jeg har gjort. Men om det er dumt/lurt kommer jo helt an på årsakene til bruddet
Gjest Carousel Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Ja, etter 4-5 måneder uten hverandre. Vi har det bedre enn noen sinne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå