Gå til innhold

Har du blitt sammen med eksen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du det? Funket det?

Hadde dere "endret" dere når dere ble sammen igjen, og i såfall på hvilken måte?

Anonymous poster hash: 3c7fe...3ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Det var ikke noe lurt. Ble slutt igjen.... vi bare dro det ut noen ekstra måneder. Fullstendig bortkastet....

Skrevet

Ble brudd igjen her og.. jeg prøvde mer enn en gang og.. men nei, vi var nok ikke ment vi to

Anonymous poster hash: 24d3d...28d
Skrevet

Jupp! Vært sammen opptil flere ganger tidligere :P Men nå bygger vi hus og venter unge!

Skrevet (endret)

Nei, gudskjelov ikke...

Endret av Talyset
Skrevet

Ja ble sammen med eksen igjen, vi var vel sammen om lag tre ganger.. Det ble slutt hver gang, og nå har det vært slutt i snart to år..

Skrevet

Vi møttes på en fest igjen et drøyt halvår etter det ble slutt, holdt på frem og tilbake etter det et halvt års tid.. Ble aldri sammen igjen, men vi oppførte oss som om vi var det det halve året. Dog var mye forandret, følte ikke at han var den samme som jeg en gang hadde vært sammen med, og jeg hadde nok innerst inne et håp om at vi kunne bli sammen igjen, mens han ble med på moroa kun for sexens skyld.. Til slutt gikk realiteten litt opp for meg, at dette var bare tullete, jeg innså at han aldri kom til å bli sammen med meg igjen uansett hvor lenge vi ville holdt på i samme tralten, så jeg fikk nok og snudde meg aldri tilbake..

Et halvt år senere møtte jeg min nåværende kjæreste som jeg aldri ville vært foruten :)

Anonymous poster hash: 723c1...5a2
Skrevet

Vi holdt på nokre månadar, for å slå opp av ulike grunnar, og deretter bli ilag igjen eit par månadar etter. No er vi fortsatt ilag på 3. året :-)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ja, slutt og sammen igjen flere ganger med samme fyr. Noe av det dummeste jeg har gjort.

Men om det er dumt/lurt kommer jo helt an på årsakene til bruddet :)

Gjest Carousel
Skrevet

Ja, etter 4-5 måneder uten hverandre. Vi har det bedre enn noen sinne :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...