AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hei. På nyåret tenker jeg som alle andre at det er på tide å starte trening for fullt. Det er flere treningssenter her i byen, men det treningssenteret som ligger nærmest meg er der hvor en kar jeg har noe på gang med trener. Vi er veldig i startfasen. Så da lurer jeg. Burde jeg starte på det treningssenteret med han der, eller finne ett annet senter? Tenker kanskje at det kan bli litt kleint å møte han der? Usminka og jævlig liksom Ser for meg at jeg kommer til å prøve å unngå å møte på han. På den andre siden er det nært for meg, og det billigste alternativet. Anonymous poster hash: 7f418...9e8
Chloe- Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde tenkt helt motsatt; at da fikk han se rumpa mi i treningstights! Begynn, begynn!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Klein som jeg er ville jeg nok tatt et annet treningssenter. eller fortalt han at jeg vurderte å trene, og spurt om den der han går er bra. Så han ikke får noe stalkeroverraskelse eller noe Anonymous poster hash: 5e04f...bdf 1
Betasuppe Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Ta et annet senter uten bindingstid, så kan du hoppe over dit når du vet det virkelig blir dere to
Arianna Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde nok tatt det nærmeste og billigste alternativet, uten tvil! Du kan jo, som foreslått over her, spørre ham om hvordan treningssenteret er. Ingenting som er så gøy som å trene sammen med kjæresten heller, da! Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå