Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. På nyåret tenker jeg som alle andre at det er på tide å starte trening for fullt. Det er flere treningssenter her i byen, men det treningssenteret som ligger nærmest meg er der hvor en kar jeg har noe på gang med trener. Vi er veldig i startfasen.

Så da lurer jeg. Burde jeg starte på det treningssenteret med han der, eller finne ett annet senter?

Tenker kanskje at det kan bli litt kleint å møte han der? Usminka og jævlig liksom :fnise: Ser for meg at jeg kommer til å prøve å unngå å møte på han. :rodme:

På den andre siden er det nært for meg, og det billigste alternativet.

Anonymous poster hash: 7f418...9e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt helt motsatt; at da fikk han se rumpa mi i treningstights! :bolledeig:

Begynn, begynn!

Skrevet

Klein som jeg er ville jeg nok tatt et annet treningssenter. eller fortalt han at jeg vurderte å trene, og spurt om den der han går er bra.

Så han ikke får noe stalkeroverraskelse eller noe

Anonymous poster hash: 5e04f...bdf
  • Liker 1
Skrevet

Ta et annet senter uten bindingstid, så kan du hoppe over dit når du vet det virkelig blir dere to :)

Skrevet

Jeg hadde nok tatt det nærmeste og billigste alternativet, uten tvil! :)

Du kan jo, som foreslått over her, spørre ham om hvordan treningssenteret er. Ingenting som er så gøy som å trene sammen med kjæresten heller, da! Go for it! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...