Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tidligere i år så begynte jeg på bil lappen hos navn fjernet i Bergen. Jeg kjøpte den største pakken og betale vel 22000 for den. Etterhvert ble jeg veldig misfornøyd med kjærelæreren og valgte å avslutte opplæringen der og spurte om å få tilbake resterende beløp, slik som det sto at jeg kunne i heftet jeg fikk da jeg startet, og det gjenværende beløpet var på rundt 10000 kr. Kjørelæreren gikk med på det, og sa at det kunne ta 1-2 uker før pengene var på konto. Nå har det gått en måned, og jeg har fremdeles ikke sett noe til pengene mine. Jeg har prøvd å ringe utallige ganger og sendt mange smser, men jeg får ingen svar. Nå er jeg veldig frustrert fordi det er mye penger det er snakk om.

Person er anonymisert, uthenging av tredjepart er ikke greit. Daenerys, mod

Så mitt spørsmål til dere er: Er det noen som har opplevd noen liknende eller som kan gi meg tips om hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: c0c5a...971

Anonymous poster hash: c0c5a...971

Endret av Daenerys
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en melding å si at du politianmelder han vist ikke pengene er på konto innen 3 dager. :)

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Personen er anonymisert, utlevering av tredjepart er ikke ok.

Daenerys, mod.

Skrevet

Det er ikke veldig lurt å forhåndsbetale for slike opplæringspakker, noen kjøreskoler har utnyttet dette, og slike episoder som du beskriver har skjedd flere enn deg.

Møt opp på kjøreskolen eller hjemme hos kjørelæreren og si at du skal ha pengene, hvis ikke blir saken politianmeldt. Ring også forbrukerrådet og tips dem om kjøreskolen og hvordan de holder på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...