hallingbrud Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har tenkt på om jeg skal dele kjolen i to etter bryllupet og bruke delene hver for seg. Det er synd å bare bruke brudekjolen en gang når det er silke med håndsydde detljer. Den koster jo masse penger også... Toppen er i to forskjellige farver (krem og grå/brun). Jeg tror derfor at jeg kan "pull it off" hvis jeg kjøper et skjørt som er mørkebrunt eller noe... Kan silke farves? Det hadde vært kjempe-ålright å farve skjørtet på brudekjolen og brukt det til en annen topp. Har dere hørt om andre som har gjort dette? Skal dere gjøre dette?
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skal få skjørtet sydd om. Klippe av slepet og sy det litt inn, så det blir smalt og farge det til slutt. Toppen kan brukes til det meste, tror det kan bli lekkert med en pen olabukse til. Har også tenkt å se etter et hvitt,kort skinnskjørt.
Lullu Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Min skal ikke brukes igjen...... Skal forhåpentligvis få solgt den. Om jeg hadde hatt en kjole som kunne blitt brukt senere, skal jeg ikke være 100% sikker på om jeg hadde gjort nettopp det. Syntes liksom en brudekjole er en brudekjole jeg :-)
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Jeg ville ha en kjole som var bare MIN,MIN,MIN :-) og da var det ikke altuelt å leie, dessuten fant je gingen leiekjoler jeg likte. Så når jeg da falt totalt for en kjøpekjole som attpåtil kan brukes om igjen senere, og som vil vekke varme gode minner hver gang jeg tar den på.....da var ikke valget så vanskelig. Særlig ettersom jeg tror prinsen min vil elske den.
brudjuni Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjøpte meg et skjørt, og bruker toppen til dette. Innimellom varierer jeg ved å bruke den til en pen bukse.
hallingbrud Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2004 040904: farver du det selv? Med hvordan type farve? Hvor kjøper du det? Eller får du ei sydame til å farve det for deg sånn at du vet det blir jevnt?
Gjest Muslingen Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Den pakkes bort... Skal taes vare på til evig tid.
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 Nei, sånt stoff ville jeg aldri gå løs på selv. Brudesalongen anbefalte en dame som kan gjøre det. Hun gjør det visst privat, de har sendt mange av sine kunder til henne når bryllupet er vel overstått, og de har aldri fått klager på det. Jeg skla ringe og spørre om jeg kan gi bort nummeret hennes,jeg. I så fall får du en pm av meg.
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Hva synes dere om de som selger brudekjolen sin da? Og da tanker jeg ikke på de som ikke er gift lenger.
othelie Skrevet 12. mai 2004 #12 Skrevet 12. mai 2004 Hva synes dere om de som selger brudekjolen sin da? Og da tanker jeg ikke på de som ikke er gift lenger. Nei, hva synes jeg om dem? Ingenting! Det må vel være opp til hver enkelt det, vel! Synes det er supert at folk selger kjolen, så kan andre få rimelige drømmekjoler i stedet for at den skal henge i skapet
Murf Skrevet 12. mai 2004 #13 Skrevet 12. mai 2004 Selger den vel. Ikke noe behov for å sitte med en kjole jeg aldri får brukt igjen. M
~*Unni*~ Skrevet 12. mai 2004 #15 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre...mulig jeg selger den
Tari Skrevet 12. mai 2004 #17 Skrevet 12. mai 2004 Jeg tror egentlig jeg skal beholde den jeg...kanskje noen i familien kan bruke den senere...Tror den kan holde seg moderne i noen år til :-) Min store drøm er at min nydelige niese, som også skal være brudepike, skal ha den på sin store dag...(om noen tiår :-) )
Kalas Skrevet 12. mai 2004 #18 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skal bruke den igjen. Tror den gjør seg som en raff kjole i selskapslivet.
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #19 Skrevet 12. mai 2004 Jeg skal bruke den igjen. Tror den gjør seg som en raff kjole i selskapslivet. Ja, med den kjolen vil du gjøre "furore" i selskaplivet.
monja Skrevet 12. mai 2004 #20 Skrevet 12. mai 2004 Min førstefødte skal få bruke min brudekjole - omsydd til dåpskjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå