AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Har nettop blitt sammen med en herlig mann. Eller om vi er helt sammen vet jeg vel egentlig ikke. Men har hatt kontakt en stund og brukt hver ledige helg på hverandre. Men aner ikke hva jeg skal kjøpe til han. Noen tips? Er ikke typen til å bruke en tusenlapp på gave til noen jeg har kjent bare et halvår. Under 500-lappen helst. Og gjerne en gave i form av handling,og ikke bare materialistisk. Jeg vet iallefall hver jag skal svare om han spør hva jeg ønsker meg til jul. "Ønsker meg en kjæreste til jul. Deg" <3 HeheAnonymous poster hash: ddc6d...963
spinnwild Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Biff og blowjob? Alder hadde kanskje vært greit å vite. Men jeg mener at mitt forslag er for alle aldre...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Biff og blowjob? Alder hadde kanskje vært greit å vite. Men jeg mener at mitt forslag er for alle aldre... Han er 27;) Ja kanskjr det. Men vil helst gi en gave som ikke er fullt så sexfiksert, da forholdet er rimelig ferskt enda. -TSAnonymous poster hash: ddc6d...963
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Liker han fotball? Eller en toalettveske med mye greier du vet han liker oppi. Gensere, sokker, boksere, parfyme, noe dere kan gjøre i lag. Anonymous poster hash: 121ab...da5
happiest Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Hvis du har mulighet for å låne en hytte (feks. familiehytte) så kan du jo invitere han med på hyttetur en helg i julen/rett over jul. Hvis du har hytte så blir det jo gratis og kun mat ol som må betales for. I tillegg så er det jo en fin opplevelsesgave
Gjest Linn Cathrin Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Hva med å lage en romantisk middag? Eller dra ut på restaurant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå