AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hei! jeg står bom fast om hva jeg skal kjøpe som jule gave til kjæresten. Forholdet er ganske ferskt og dette er litt nytt for meg, jeg har virkelig ingen anelse! Klær og den type ting er umulig å kjøpe til han! Han er 20 og jeg et par år yngre, setter stor pris på forslag! Anonymous poster hash: 90519...561 Anonymous poster hash: 90519...561
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-ham/Parfyme/Giftset/Lacoste-Essential-Giftset.htm eller http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-ham/Parfyme/Giftset/Boss-Orange-Man-Giftset.htm Anonymous poster hash: 817ab...52f
Jordbærkake Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Vil anbefale å bli enige om en sum å kjøpe for, hvertfall, sånn at det ikke blir veldig ujevnt.. Da jeg var i ferske forhold kjøpte vi vel for rundt 300kr, tror jeg. Jeg kjøpte vel en del gensere og sånt, så hvis du ikke kan kjøpe klær blir det litt vanskeligere! Har han noen hobbyer? En liten flaske parfyme trenger ikke å være så dyr. Kanskje han trenger en ny skolesekk hvis han studerer? Billetter til en konsert? Kan kjøpe en gravert slipsnål i stål, koster fra 300 for nåla og rundt 200 for gravering. Slips eller belte kanskje?
taklampawaddup Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Pris? Ikke sånn altfor dyrt! Han mener selv at jeg ikke trenger å kjøpe til han,men han har allerede kjøpt til meg så føler jeg må kjøpe noe til han!
Lou Salome Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 En DVD-serie. En kul t-skjorte. En bok. Gavekort på restaurant? Gavekort på kino? Billetter til en konsert eller teater/show. Hansker. Termokaffekrus. Nyeste Pondus-boka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå