Gå til innhold

Passende dåpsgave fra gudmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er så heldig å få være gudmor til min søsters datter og funderer nå på hva jeg skal gi i gave. Denne jenta kommer til å få det meste, da både mor og far har megastor omgangskrets og har bedt mange til dåpen samtidig som de også kommer til å få mange gaver utenom de som er bedt. Hva er en passende gave å gi fra meg som gudmor - og evt passende beløp å gi gave for ? Er også student, men det skal vel kanskje ikke taes hensyn til når man er blitt gudmor.

Anonymous poster hash: 9aaf1...fcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter jeg er gudmor til pleier å få et sånt emaljert hjerte med fadervår på baksiden. Finnes hos gullsmeden, rundt 600-700 kr?

Nøytralt nok til at det kan brukes av alle, i motsetning til kors f.eks, og passende gave fra gudmor.

Anonymous poster hash: 418c7...d31
Skrevet

Og familier er vel forskjellige - men hos oss forventer vi i hvert fall ikke at studenter skal gi så dyre gaver. Heller tvert imot så får de høre at "og bruk nå ikke så mye penger, det viktigste er at du kommer" :)

• Liker 1
Skrevet

Jenter jeg er gudmor til pleier å få et sånt emaljert hjerte med fadervår på baksiden. Finnes hos gullsmeden, rundt 600-700 kr?

Nøytralt nok til at det kan brukes av alle, i motsetning til kors f.eks, og passende gave fra gudmor.

noe ala dette? http://www.hjertegull.no/barn/smykker/anheng-med-hvit-emalje-fader-var-pa-baksiden.html

Anonymous poster hash: 9aaf1...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...