Apple- Skrevet 10. desember 2013 #1 Del Skrevet 10. desember 2013 Det må jo være et eller annet med PC-en min?? Kan ikke være noe rart med alle disse forskjellige sidene? Jeg vet ikke helt hva eller hvor jeg skal sjekke, hva kan det være som forårsaker dette? Fb-kontoen min har vært åpen i ca to timer nå fordi jeg driver og chatter med noen, og jeg har blitt logget ut minst ti ganger! Irriterende!! Jeg har ikke endret noen instillinger på PC-en min. Har også nettopp måttet logge inn på KG igjen Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 11. desember 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. desember 2013 #3 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Hvilke internettleser bruker du? Har dette skjedd nå nylig eller har du alltid slitt med å bli logget av? Endret 12. desember 2013 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2013 Takk for at du svarer Jeg har Explorer. Det har skjedd til tider før, også, men ytterst sjelden. Nå skjer det "hele tiden"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har chrome, og blir stadig logget ut av bare KG. Skjønner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: fc3f5...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. desember 2013 #6 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg ville nå prøvd andre internettlesere da. Jeg bruker Firefox og sliter aldri med det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå