Sasha82 Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Wow, skal på ferie nå på torsdag og fant ut nå at badebuksa mi er litt i minste laget pga kosemage Så jeg trenger ny badebukse, men hvor selger de badebukser midt på vinteren her? Skal til Thailand med dama og lillesøstera hennes.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Noen sportsbutikker bruker å ha noe inne hele tiden:)Anonymous poster hash: f15c7...8c8
Sasha82 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2013 Somebody called? hehe, morsomt, men hjelper meg ikke men fortsatt morsomt 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Somebody called? Jeg trodde seriøst først at TS var ute etter å snakke med deg. Det var rett før jeg gikk inn på tråden, altså.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Wow, skal på ferie nå på torsdag og fant ut nå at badebuksa mi er litt i minste laget pga kosemage Så jeg trenger ny badebukse, men hvor selger de badebukser midt på vinteren her? Skal til Thailand med dama og lillesøstera hennes. Selger de ikke badetøy i turistsjapper der?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 De fleste typer butikker som selger slikt normalt har dette på vinterlageret sitt, hvis du spør i butikker som ikke er inne på senter, eller større sporsbutikker, så har de med en gang. Anonymous poster hash: cf414...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå