Kara W Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Vi ønsker oss en app der vi kan skrive handlelister og dele med hverandre på telefonen. Jeg har Android og mannen min har iPhone, så vi trenger noe som fungerer på begge deler. Helst ønsker jeg en hvor vi kan ha flere handlelister parallelt, f.eks en for mat, en for julegaver, en for hytteturen osv. Har noen forslag til en slik app?
ekkoet Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Dere kan opprette google-dokumenter som dere deler mellom dere. Ellers var denne gratisnvinneren i en "test": https://www.wunderlist.com/en/ Bruker google docs selv, har ikke prøvd den andre. Google docs kan nok brukes til mer, men tipper den andre har et bedre grensesnitt for å gjøre det du vil. Ellers har jo kwi og rimi handlelisteapper, jeg vet det går an å dele mellom seg på rimi sin. Fordelen med disse er jo at du kan legge inn de faktiske varene de har i butikken, men denne funker jo selvsagt ikke på julegaver (med mindre du er veldig sær/kjip og kjøper julegavene i en dagligvarehandel :-)
Mrs.Fox Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 "Handlelisten" app bruker vi, veldig fornøyd. Kiwi appen er grei hvis du bare skal handle der.
Lutetium 71 Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg bruker denne. Den fins også hos apple. Veldig greit å legge ting inn på pcen først, og deretter synke mobilen. Det går selvsagt an å legge til varer på mobilen, der kan man også bruke strekkoden om man har skannet den før, men en pc har bedre tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå