AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Kort fortalt: Jeg og min eks fikk barn sammen i 2007. Vi bodde da sammen i min leilighet, men han hadde en annen folkeregistrert adresse og nektet å endre på dette. Han skrev under på at han var barnets far på sykehuset etter fødselen. Det ble slutt mellom oss det samme året barnet ble født, og han har nå samvær kun noen timer noen få ganger i året. Noen her som vet om vi har felles foreldreansvar? Jeg har ringt folkeregisteret, og de måtte sende meg svaret i posten pga taushetsplikt, men lurer nå veldig her jeg sitter og venter på svar. Mvh meg Anonymous poster hash: 9a742...da0
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Tror nok du har hele foreldreansvaret om han hadde annen adresse enn deg. Men er du sikker på at det var farskapet han skrev under på og ikke delt foreldreansvar? For slik jeg har forstått det blir foreldreansvar papirene presentert på sykehusetAnonymous poster hash: 5340a...f2f
Gjest Flukt Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 TS her Ettersom jeg husker, var det bare et papir han skrev under på, hvor det stod "erkjennelse av farskap" øverst. Men det begynner å bli en stund siden nå, så det er godt mulig jeg har glemt noe. Må bare håpe han ikke har skrevet under på noe mer :/ Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå