AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 er det noen andre som sliter med telenor?hadde vært intressant å høre deres historier.Jeg har hatt så utrolig mye probleer og de har kostet meg så uendelig mye penger, jobb og energi.De har en kundeservice som absolutt ikke funker og gjør så mye feil at det er rett og slett skikkelig imponerende! Anonymous poster hash: ce7ef...12a Anonymous poster hash: ce7ef...12a
Ona IX Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 hvis man ikke er fornøyd syntes jeg at man nesten bare kan bytte abonnement!
Amphitrite Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Har alltid vært fornøyd med Telenor og har aldri hatt problemer. Når noe har skjedd har jeg fått hjelp med en gang. Du har vel bare vært veldig uheldig.
-Jiinxs- Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Dette er min lille historie om Telenor sin kundeservice. Det begynte for over 2 uker siden. Jeg har hatt problemer med internett som forsvinner over lengre tid, så jeg tok kontakt med Telenor Kundeservice via deres Twitter. De skulle sende et nytt modem for å sjekke om det var problemet, dette var på søndagen for 2 uker Fredagen uken etterpå så tok jeg kontakt igjen for å spørre hvor modemet mitt var blitt av, fikk beskjed om at det hadde skjedd en feil i bestillingen og at de skulle sende inn en ny en.... Sist uke så fikk jeg pakken som ble forsinket med en dag (noe som ikke var Telenor sin feil). Men når jeg gikk for å hente pakken så hadde Telenor sendt meg 2 modem. Fant fort ut at det ikke var modemet som det var feil med så jeg tok kontakt igjen og fikk beskjed om å melde inn feilen via internette siden deres, der ble jeg møtt med en side hvor jeg fikk meldingen 'Tekninsk feil...' flotte greier, etter mye om og men så klarte de å melde inn feilen for meg. (Jeg forstår ikke helt hva jeg skulle melde inn for å være ærlig) Det tikket inn en SMS lørdag kveld hvor jeg fikk beskjed om at linjen ville overvåkes i 24 timer før den ble sendt videre til "feilrettning". Nå er det tirsdag og jeg fikk vite ifra de at de skulle komme tilbake med noe info idag. Så jeg venter i spenning med at de skal ta kontakt og si at de ikke fant noe feil... Jeg hater ikke Telenor, men jeg foretrekker å ikke ha noe med de å gjøre. Og har de kun pga jeg skal gå over til fiber (fiber ifra et annet selskap) om noen par mnd og orker ikke å bytte over til et annet selskap. Jeg kunne sikkert ha tatt kontakt med å ringe til de, men når de tilbyr kundeservice via Twitter så burde det være bra nok og fungere. Synes jeg. Endret 10. desember 2013 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 I kollektivet har vi trådløst nett fra Telenor. Til tider forsvinner nettet ofte, og det er utrolig frustrerende. Husker spesielt en gang hvor nettet forsvant når jeg var helt avhengig til nett-tilgang (var uten telefon også), og det hjalp ikke å restarte modemet. Dette var på kvelden (ca kl 20) og vi ringte kundeservice. Der kunne de informere om at kundeservice var stengt for dagen, og åpnet ikke før kl 7. Da ble vi alle ganske forbanna. Anonymous poster hash: c1186...33b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Ona IX, on 10 Dec 2013 - 09:17, said: hvis man ikke er fornøyd syntes jeg at man nesten bare kan bytte abonnement!selvfølgelig. men det var bundet opp med mobilen, så kunne først gjøre det nå. De har vært helt umulige. & ganger har jeg blitt feil fakturert, over fakturet, selvfølgelig. Etter mye krangel, betaler de tilbake, men det er etter at jeg har brukt 500 kroner på telefon med kundeservice. For ikke å nevne den enorme køen de har. De er umulige å få tak i. En gang jeg ringte for å få igjen pengene, ble jeg ekstra fakturert en formue for samtalen, hvor DE igjen hadde gjort en feil. Dette burde de ha betalt, ikke nok med det, men de opprettet et ekstra abonnement på meg som jeg da ble fakturert for. KUNDESERVICE på telenor er ikke kundeservice, det er selgere. Da jeg klagde på dette, kostet meg jo også en formue, fikk jeg beskjed om at de hadde litt mange overivrige selgere som får betalt pr abonnement de selger.. Fy flate så håpløst. Alle de feilfaktureringene, alle de bortkastede pengene og all den frustrasjonen og ikke minst ALL den bortkastede tiden som Telenor har kostet meg. Som 'avskjedsgave' da jeg gikk over til One call, (etter et år) hadde de urettvist låst min tlf til nettverket og for å få åpnet denne, må jeg sende inn tlf til service og det tar 14 dager og koster 400 kroner. Må bare si at jeg har ikke opplevd SÅ ELENDIG kundeservice noe sted. Og når jeg googlet Telenor, kommer det mange stygge historier opp. Håper så få som mulig lar seg lure og blir med på et Telenor abonnement. Jeg gjorde det for å få mobilen billigere, men det har IKKE lønt seg.Anonymous poster hash: ce7ef...12a
Ona IX Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 jeg har djuice og er veldig fornøyd, de er jo eid av telenor. men djuice har sånn direktemelding på facebook, så man slipper å ringe, ville tro telenor har noe av det samme!
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Nå er Telenor svære, og alle firma som har stor markedsandel, vil også få mange klager. Det er bare effekten av de store tall. På den annen side har de sjelden de beste prisene, så hvorfor velge dem?
brunsaus123 Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 De fakturerte meg i månedsvis på et mobilt bredbånd jeg hadde sagt opp etter bindingstiden. Fikk til og med skriftlig bekreftelse men purringer og inkassovarsel kom likevel. Etter 3 måneder og utallige telefoner til ubrukelige kundeserviceansatte fikk jeg pengene tilbake...Eller ialfall litt av de.. Aldri mere Telenor. 1
Cordelia Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 jeg har djuice og er veldig fornøyd, de er jo eid av telenor. men djuice har sånn direktemelding på facebook, så man slipper å ringe, ville tro telenor har noe av det samme! Ville og forsøkt hvis de har kundeservice på facebook. Har inntrykk av at det kan være lettere å få kontakt der.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Ona IX, on 10 Dec 2013 - 19:26, said: jeg har djuice og er veldig fornøyd, de er jo eid av telenor. men djuice har sånn direktemelding på facebook, så man slipper å ringe, ville tro telenor har noe av det samme! Ja, det var Djuice jeg hadde, men skrev Telenor, ettersom det er samme. Brukte FB chatten, og fikk tilbake en link som jeg skulle klikke på. linken virket selvfølgelig ikke. ikke overrasket.!! Anonymous poster hash: ce7ef...12a
Gjest crazycatlady Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Bytt abonnement da vel. Jeg har Chess, billig og bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå