solan123 Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Har en baby som nekter å være med på trilletur for tiden. Han har alltid elsket det før og han sover uten problem i vogna på dagen inne. Mistenker at det blir for mye klær. Har på han body og longs og en dress. Sjekker nakken jevnlig så han ikke er for varm eller for kald. Uansett er det hyling hele turen. Tips?
Ciara Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Sitter eller ligger han? Dette var alderen hvor jeg gikk over til sportsvogndel til mine, de skulle IKKE ligge nede i den dumme vogna lenger. Den ene protesterte også hvis han satt vendt mot meg, da så han ikke trafikken like godt.
solan123 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2013 Han sitter i sportsdelen, men kanskje det er så enkelt at han vil sitte andre veien vendt bort fra meg. Har ikke tenkt på det 1
Ciara Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Han sitter i sportsdelen, men kanskje det er så enkelt at han vil sitte andre veien vendt bort fra meg. Har ikke tenkt på det Ikke så rart, for egentlig anbefales det at barn sitter vendt mot den som triller. Men det måtte jeg bare gi blanke i, da ble det skriking hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå