AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hallo damer - jenter - kvinner Kort fortalt - jeg er i overkant glad i å gi kjæresten min oralsex. Synes dette er helt topp, og gjør det både analt og vaginalt. Kjæresten min liker også oralsex, og suger meg gjerne. Men, hun har også en sterk intr av å slikke meg i rumpa. Noe som jeg er noe skeptisk til av div årsaker, men lar henne få adgang en sjelden gang i blant. Kan nevne at vi er veldig nøye på renslighet, og har heller aldri opplevd noe "gris" i forbindelse med oralsex. Hvor vanlig er det egentlig at jenter liker å slikke menn i rumpa? Hadde satt pris på ærlige svar. Folk med pekefinger om bakterier og umoral kan sove videre! Takker for alle tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 8d13e...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har aldri forsøkt, men typen elsker å gjøre det på meg. Er skeptisk og ikke veldig interessert i å gjøre det for ham. Sex er gi og få så jeg forventer selvsagt ikke at han skal slikke meg uten noe i retur, det er rett og slett fordi han selv liker det at han gjør det. Anonymous poster hash: 6b035...699 2
Gjest Smiley_cat Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Ja, til avveksling og i rette settingen. :-) Liker å se og høre at han nyter det og blir tent. Det gir jo meg ikke noe ellers. Ser på forumet her at det er veldig delte og sterke meninger om temaet. 1
FalconPunch Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
Fuckman1983 Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Gutt som rimmer jenter er digg, jeg er ikke interessert i å rimme en gutt selv, men litt ekstra oppmerksomhet der bak, gjør meg ingenting Flink jente, du 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 har gjort det en gang, men setter nok grensa her. Ikke at det skjedde noe, men i mitt hodet er det helt forferdelig ekkelt.. typen elsker det, men jeg klarer ikke tanken på det en gang.. Anonymous poster hash: e467a...1be
missuvillig Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Det gjorde exen på meg, ble kjempe sjokkert først! Men likte det med det samme! Gjorde det ikke på han da... Har kanskje litt bakteriefobi 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Vil ikke at noen gutter skal nærme seg rumpehullet mitt!! har prøvd noen ganger, og var vondt og ekkelt. vil heller ikke ha noe med rumpehullet til gutter heller.. slå de på rumpa, klype i den, heilt flott det. men den lille gropa kan stå for seg selv Anonymous poster hash: 5ad6e...b90
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Ja, til avveksling og i rette settingen. :-) Liker å se og høre at han nyter det og blir tent. Det gir jo meg ikke noe ellers. Ser på forumet her at det er veldig delte og sterke meninger om temaet. Kjæresten blir virkelig tent av å slikke meg i rumpa, og det igjen tenner meg, så derfor lar jeg henne gjøre det en gang i blant. Det blir som en har kommentert; gi og ta innenfor noen fastsatte grenser. Og en kan vel med sikkerhet si at hun har en fetish når det gjelder akkurat denne typen nytelse. Men hvem har ikke det Anonymous poster hash: 8d13e...bd6
MajorasMaske Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Selv mener jeg rimming er noe dritt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Selv mener jeg rimming er noe dritt. TS her.. Dritt kan forekomme, men ikke hvis en er nøye med renslighet. Nå er det jo faktisk noen som tenner på dritt også, men der er heldigvis ikke vi Anonymous poster hash: 8d13e...bd6
Auroressa Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Gjør det gjerne jeg Ikke noe er så tennende som å se partneren din vri seg i nytelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå