AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Kan noen være så snill å hjelpe en stakkars følelsesmessig skadet kvinne? Jeg har i en lengre periode drevet på med en fyr "Stian", vi er like gamle (24), men vi bor ikke på samme sted akkurat nå. Da vi har likt hverandre lenge, men kunne ikke vise oss sammen i "offentligheten" pga at jeg dreiv på med kompisen hans før. Uansett, etter at jeg besøkte han og selvfølgelig hadde sex med han så dro jeg hjem uten å si noe mer til han. Jeg angret meg mye på at jeg hadde sex med han, fordi jeg ville vente til vi var mer seriøse. Nå har denne fyren sendt meg meldinger, gitt meg mye oppmerksomhet i ettertid å ringt meg hver kveld og snakket om alt og ingenting. Vennene hans har tilogmed lagt meg til på sosiale medier. Nå sitter jeg her og er livredd for å forelske meg! Jeg ble så såret sist at jeg rømmet landet for å slippe å møte på forrige flammen som rett og slett ødela meg helt og manipulerte meg TOTALT! Uansett, jeg og " Stian" har likt hverandre lenge, og vi rotet flere ganger sammen på fester og andre arrangementer, men jeg har aldri sendt han meldinger i ettertid fordi jeg har brent meg så mange ganger før. Så jeg har isteden vært feig å ikke tatt noe kontakt. I det siste har han tatt helt av der han har fortalt meg rett ut at han har likt meg lenge, og at han faktisk tror at han er forelska i meg. Han sier at jeg er kjæreste-materialet for han, fordi jeg har et godt ansikt utad og han liker at jeg har god utdanningsbakgrunn- noe som igjen tyder på at jeg gjør noe med livet mitt. Han har også begynt å snakke om at han kunne tenkt seg å få unger med meg osv, så riktig er jeg som dama hans liksom... Når han skrev dette, ble jeg noe smigret/sjokkert. Men jeg ble selvfølgelig glad, men jeg følte det var for godt til å være sant... Så jeg sa til han at jeg ikke trodde på det han sa, og fortalte at jeg ikke ville bli såret igjen. Så sa jeg at vi kunne besøke hverandre, slik at vi kunne bli bedre kjent. Vi har så å si aldri vært bare vi to fordi det er folk rundt oss hele tiden. Så vi avtalte at vi skulle møtes før jul, men han kunne ikke besøke meg den "avtalte" datoen allikevel, men han kunne møte meg alle andre dager før jul. Når han nevnte dette så lo han på en hånete måte, og jeg fikk vondt i magen. Og etter dette ble jeg bare rar og trakk meg mye unna. Nå er det viktig å ta med at denne sjarmøren har vært tidenes drittsekk før, og jeg vet av jenter som enda er knust pga hans player-oppførsel. Dette har jeg tatt opp med han, og han sier at han aldri kunne ha behandlet meg slik fordi han faktisk liker meg. Men uansett hva han forteller meg så klarer jeg ikke å stole på han, så jeg fortalte han at jeg ikke stolte på han og at han ikke skulle ta noe mer kontakt. Når jeg fortalte han dette så ble han helt rar og helt stille og han bare dro. Jeg fikk dårlig samvittighet så jeg sendte han en melding der jeg skrev enkelt å greit at jeg liker han, men jeg stoler ikke på han, og spørsmålet mitt var om han egentlig likte meg?!Jeg fikk til svar at han likte meg VELDIG mye... Da jeg fikk svaret ble jeg glad, så jeg spurte om han kunne invitere meg til Tromsø der han nå bor, for det spurte han meg om på tlf samme dag men jeg sa nei! Han har ikke svart på den meldingen, men han ringte meg i dag å snakket om alt annet. Altså, han sier så mye, men jeg stoler ikke på han! Så etter at vi hadde pratet ringte han 2 ganger til, å jeg klarer rett og slett ikke å ta telefonen..... Men så ringte jeg tilbake å da tok ikke han tlf!!! Skal sies at jeg har en ganske lik fortid som hans, vi har begge vært på kjøret innen rus, og jeg har rett og slett vært grusom mot exen min da jeg var utro flere ganger. Men jeg angrer og jeg kommer ALDRI til å være en drittkjærring igjen mot noen. Så jeg har forandret meg. Jeg er ikke slik lengre, og er derfor på utkikk etter et seriøst forhold! Så vi er egentlig ganske like. Så er vi begge veldig "stolte" å ingen av oss vil bli såret, så det blir fort litt kræsj da vi rett og slett kjører litt over hverandre. Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn forvirret og helt rar. Jeg liker han virkelig, og vi har på en måte avtalt mye sammen i framtiden, og vi har tilogmed pratet om å kanskje flytte nærmere hverandre snart. Men når han ringer meg og kompisene sitter i bakgrunnen å ler, og alt de prater om er hvor mange damer han har pult i det siste så var det siste dråpen! Jeg vet at han tøffer seg mye foran vennen sine, og vi har en ganske "rå" humor sammen, men akkurat når han sa til meg at han var så stolt over å ha pult meg, da ble det rett og slett for mye. Hva er det som skjer? Er han en flink drittsekk/player, har han ikke forandret seg. Eller klarer jeg ikke å godta at han liker meg? Nå har jeg i vinrus slettet han fra sosiale medier og sendt en melding om at jeg ikke vil ha noe mer kontakt! Jeg vil jo egentlig ha han, men jeg klarer ikke å bli mere såret og jeg vet om historien hans før meg. Jeg føler rett og slett at han sier det mest perfekte til meg, men det er ingen handling så langt. Skal sies at han jobber mye, men han kunne ha gitt mere handling og mindre ord. Anonymous poster hash: c2803...c9e Anonymous poster hash: c2803...c9e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Han høres ut som en player. Du har ikke vært alene sammen med ham, han avlyste avtalen. Har han i det hele tatt bedt deg ut på en ordentlig date? Konkret, dere to? Ord betyr ingenting, handlinger betyr alt. Å være full av ord er definisjonen på en player. Det er den letteste tingen i verden. Dette med kameratene hans som ler i bakgrunnen høres dønn useriøst ut. Anonymous poster hash: 874d3...367 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Han høres ut som en player. Du har ikke vært alene sammen med ham, han avlyste avtalen. Har han i det hele tatt bedt deg ut på en ordentlig date? Konkret, dere to? Ord betyr ingenting, handlinger betyr alt. Å være full av ord er definisjonen på en player. Det er den letteste tingen i verden. Dette med kameratene hans som ler i bakgrunnen høres dønn useriøst ut. Anonymous poster hash: 874d3...367 [/acrony Vi har alltid vært med andre samtidig som vi har "drevet" på. Men han kjørte faktisk 3 timer for å hente meg. Og når vi var alene var det som om alt datt på plass. Men skal innrømme at den magefølelsen jeg har hatt i det siste har tæret på kreftene. Jeg vil så gjerne tro på alt han sier til meg, men jeg klarte ikke å like noen som ikke ga meg det samme tilbake lengre. Han sier alt, og lover alt men han ringer meg bare når det passer for han, og han legger på når det passer for han. Å jeg liker ikke at han oppfører seg så vulgært mot meg foran kompisene sine. Det at jeg var ærlig å sa at jeg ikke stolte på han, fikk han faktisk til å ta seg noe sammen. Da begynte han plutselig å fortelle om hvorfor han likte meg, og at han ville komme å besøke meg snart. Men jeg KLARER ikke å tro på han, men jeg har så lyst! Hvorfor skal han bruke så mye tid på meg, ringe meg, planlegge ting med meg om alt bare er bullsiht? Hva vinner han på det? Men ja, det er tydeligvis "status" for han at vi har drevet på sa han, og han er veldig opptatt av å snakke høyt til vennene sine om at vi har drevet på, og det vil jeg egentlig ikke at de skal vite sa jeg til han.... Jeg vet ikke om jeg skal angre meg, kanskje er det jeg som er "gal". Men den følelsen jeg har kjent på i det siste forteller bare om løgn og bedrag. Og jeg har lenge tenkt å sende han denne meldingen, men jeg har bare utsatt det. Og den meldingen jeg sendte han nå var virkelig avsluttende, jeg forklarer på en voksen måte at jeg ikke klarer å stole på han, og at han gjør meg vondt verre. Og at jeg ikke vil ha noe mer kontakt med han! Gjorde jeg egentlig det riktige? Jeg har slettet han fra alt nå... haha! Hater å være usikker... Anonymous poster hash: c2803...c9e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Flere som vil komme med sin mening? Please... Anonymous poster hash: c2803...c9e
codeman Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Høres ut som en av mine nærmeste kompiser. Er i lignende "seriøse" forhold 2-3 ganger i året. 1
waco Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Flere som vil komme med sin mening? Please... Anonymous poster hash: c2803...c9e Er du helt sikker på at du er over stian? Forestill deg at stian kommer til deg en dag du føler deg alene i verden, - han har med julepresang til deg og gir deg en kos. fortell fortsettelsen er du snill?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Er du helt sikker på at du er over stian? Forestill deg at stian kommer til deg en dag du føler deg alene i verden, - han har med julepresang til deg og gir deg en kos. fortell fortsettelsen er du snill? Jeg er ikke over han i det hele tatt... Men jeg takler ikke å bli mer såret, og jeg føler at han kan såre meg fordi han er ganske lik meg selv. Han var en drittsekk, og hvorfor skal jeg bli behandlet annerledes enn alle de andre han har såret. Hadde han bare kommet på besøk, eller hadde han bare tatt initiativ så hadde saken vært en annen. Men jeg orket ikke å vente mer på han. Så jeg bare sendte i vei en melding å slo tlf av! Jeg pleier som regel alltid å havne opp med snille karer, og ikke badboys fordi de liker jeg ikke. Men denne fyren en kanskje en stereotypisk "drittsekk" som alle de andre kaller han, men "han skal jo ikke behandle meg slik"... Jeg vil bare få han ut av hode. Jeg føler han bare bruker meg som en samtale partner foran kompisgjengen, eller når han kjeder seg. For han har innrømmet at han ikke liker å være alene, så han er alltid med venner. Men det gir meg ingenting å høre 5 gale menn i bakgrunnen som roper noe til meg i telefonen hele tiden. FAEN! Anonymous poster hash: c2803...c9e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Kan noen være så snill å komme med flere råd, please? Anonymous poster hash: c2803...c9e
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Drit i ham. Og ikke for å være drittkjerring her, men dersom du har fortid som rusmisbruker tror jeg ikke det å bli sint mens du drikker vin er den beste løsninga Så mye dritt som du har vært igjennom så fortjener du så mye bedre enn en drittsekk (som han er) Skaff deg bruker på Tinder og få deg en ego-boost, det er du verdt! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Dere høres jo ut som playere begge to, så dere passer jo godt sammen! Du, som holdt på med kompisen hans, så dere ikke kunne vise dere sammen. Du, som var utro flere ganger. Ok, der har du funnet en likesinnet, så dere burde jo kunne trives Utover det, så høres du ut som en dramaqueen, og han høres ut som en som ikke klarer seg uten kompisene. Skal dere ha et forhold, så må begge bli mer selvstendige. Dere har jo vært full av løgn og bedrag overfor andre dere har holdt på med begge to, så hvorfor forventer du noe annet? Dere fortjener hverandre Anonymous poster hash: 9a042...7a3
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå