Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg kjøpe til kjæresten min? Vi er 17 år begge to, så det sier seg selv at jeg ikke har så mye å kjøpe for.

Anonymous poster hash: 1ceb6...9db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan jeg kjøpe til kjæresten min? Vi er 17 år begge to, så det sier seg selv at jeg ikke har så mye å kjøpe for.

Kjæresten er gutt :)

Skrevet

Har han noen interesser da?

Det finnes veldig mye. Om du vil gjøre det romantisk så kan du jo kjøpe en massasjeolje og lage "gavekort" på massasje der han selv kan bestemme hvilken (altså om han vil ha det på ryggen eller på beina eller hodebunn)? :)

Et par skinnhansker er også kanskje en fin ide. De selger disse til rundt 200 på Morris osv.

Opplevelser er også en god ide. Skriv et kort med at du spanderer middag ute eller kino.

Anonymous poster hash: 07b6a...5ff
Skrevet

Har han noen interesser da?

Det finnes veldig mye. Om du vil gjøre det romantisk så kan du jo kjøpe en massasjeolje og lage "gavekort" på massasje der han selv kan bestemme hvilken (altså om han vil ha det på ryggen eller på beina eller hodebunn)? :)

Et par skinnhansker er også kanskje en fin ide. De selger disse til rundt 200 på Morris osv.

Opplevelser er også en god ide. Skriv et kort med at du spanderer middag ute eller kino.

Han er veldig intressert i fotball :)

Skrevet

Han er veldig intressert i fotball :)

Du kan jo spørre om han trenger noe her? Om han har alt så er det kanskje litt vanskelig å finne på noe der.

Skrevet

Du kan jo spørre om han trenger noe her? Om han har alt så er det kanskje litt vanskelig å finne på noe der.

Takk :)

Er ikke så lett å finne på noe.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Du kjøpe en god parfyme til han fra en trygg nettbutikk. Blir ikke så dyrt det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 17, og har vel kanskje brukt litt mye penger for å være så ung, men har kjøpt cod ghost, og en grå genser fra gant :)

Anonymous poster hash: bae4c...08b
Skrevet

Kjæresten min er og interessert i fotball. Jeg gikk inn på en otballnettside og fant noe greier der. :)

Anonymous poster hash: 4c0d2...512
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hva med parfyme? Slår som regel alltid an. Eller "gavekort" på Netflix/TV2 Sumo (sport)?

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på julegavegreier. Hvis det ikke er noe han trenger eller ønsker seg, hvorfor skal du da bruke pengene dine på å kjøpe noe? Det er jo bare tull :klo:

Anonymous poster hash: 019bd...146
Skrevet

Kjøp noen ting fra favorittlaget hans! :) liverpool stasj, united stasj osv :ball:

Skrevet

Billetter til fotballkamp (typ. vålrenga, rosenborg, brann.. ) hvis han heier på et spesielt lag, som dere kan dra på sammen :) Du kan feks. kjøpe en lommebok, så legger du fotballbillettene, et par flaxlodd og et bilde av dere i lommeboken :) Men dette blir jo litt dyrere da.. Du kan jo gi bare en kul lommebok, så hvis du finnner en som ikke er så dyr så kan du legge i kinobilletter til dere :) Er han typen til å gå med halskjede eller herrearmbånd? F.eks. http://www.jewelbox.no/produkt/herresmykker/armband/izar Finner mye fint til herre hos gullsmeden også. Eller hva med en god ullgenser? Denne ser kjempegod ut og koster bare 299! http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-herre/Genser%2C-fleece-og-skjorter/Ull/mackenzie-Hunter-villmarksgenser/p/1057977_1_Style 100% ull, god å bruke ute på tur men veldig fin til hverdags også :)

Anonymous poster hash: 6a825...a63
Skrevet

Jeg er også 17 år og iår får kjæresten min biletter til Chelseakamp (samarbeidet med mine foreldre og hans og får reisen av de), samt en Chelseadrakt jeg fant på 70% salg på sportsdirect.com og en kosebukse og boxere fra primark. Han han også ønsket seg parfyme, flaxlodd og u-kash (til League of Legends).

Anonymous poster hash: 9fcaf...730
Skrevet

Hvor mye tenker du å bruke eller hva er maksbeløpet du har mulighet til å bruke? Litt enklere å komme på ting da :)

Klær - dersom du vet han trenger noe nytt eller finner noe som kan passe hans stil

En fin kortholder/lommebok

Lue og hansker

Parfyme - enten den typen han bruker eller du kan finne en god en dersom han ikke har

Dersom han liker fotball f.eks. kan du kjøpe fotballdrakten til favorittlaget hans dersom han ikke har fra før

Ta han med på konsert/kino som han vil se med f.eks. middag eller kafebesøk etterpå. Er jo også mulig å lage til middag hjemme, noe som er billigere.
PC-veske/sekk

Armbånd, f.eks i skinn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...