Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #21 Skrevet 14. mai 2004 Ta det litt med ro nå jenter.. Sliten etter jobben.. 8)
mari Skrevet 16. mai 2004 #23 Skrevet 16. mai 2004 Eller kanskje de bare tulla for å få deg ut av badstuen?????? Vet at en del gjør rare ting for at folk skal føle seg ille til mots og gå.. Ellers så høres det merkelig ut at de vil si noe slikt!
Hilde Skrevet 16. mai 2004 #24 Skrevet 16. mai 2004 Jeg satt på tbanen i oslo, og bak meg satt to gamle gubber som fra jeg gikk på til jeg gikk av snakket om hvor forferdelig damer var. De maste og snoket og var i grunn bare i veien, bortsett fra når gutta ville ha seg litt. Men da kom jo problemet med at konene deres begynte å merke tidens tann, og det var jo ikke barebare å få seg litt ferskt kjøtt! Jeg ble helt sjokkert jeg, rent utseendemessig kunne de gått for å være to koselige bestefedre, men fyttirakkern. En ting er hva man mener og tenker selv, en annen ting er hva man maser og tjaser om på offentlige steder..
:-) anna Skrevet 16. mai 2004 #25 Skrevet 16. mai 2004 Jeg satt på tbanen i oslo, og bak meg satt to gamle gubber som fra jeg gikk på til jeg gikk av snakket om hvor forferdelig damer var. De maste og snoket og var i grunn bare i veien, bortsett fra når gutta ville ha seg litt. Men da kom jo problemet med at konene deres begynte å merke tidens tann, og det var jo ikke barebare å få seg litt ferskt kjøtt! Jeg ble helt sjokkert jeg, rent utseendemessig kunne de gått for å være to koselige bestefedre, men fyttirakkern. En ting er hva man mener og tenker selv, en annen ting er hva man maser og tjaser om på offentlige steder.. Fy søren!!! Esj. Du skulle snudd deg, målt dem opp og ned, og sagt at "Det er igrunn rart om konene deres går med på å ha sex med dere, og at noen andre skulle få lyst er igrunn helt utenkelig"
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #26 Skrevet 16. mai 2004 Ved å si dette her virker det som om DD vil vinne jente-sympati? En måte å gjøre seg poppis på? Eller var det så at du faktisk reagerte DD? Jeg synes nemlig at slike kommentarer florerer det da av? Jeg ville ikke ha hengt meg opp i det. Det er jo nettopp mange av slike menn som benytter seg av horetjenestene.
Eplegrønn Skrevet 16. mai 2004 #27 Skrevet 16. mai 2004 :Så går vi over til neste gjest og ser om h*n ikke har noe enda triveligere å lyre ut av seg...:
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #28 Skrevet 19. mai 2004 Mitt svar tilbake: Jeg mener at mange menn er respektløse og behandler kvinner som underdannige og mindre verdt enn dem. Men selvfølgelig finnes det de som er motsatt. Jeg håper ikke at jeg ga inntrykk av at jeg mente noe annet. Jeg henviste til de som driver terror mot kvinner, barn, o.a. gjennom vold, trakassering, tyransiering i ord og handlinger. PS: Det finnes kvinner som er ille også, men husk en ting.. menn er ofte fysisk sterkere enn kvinner, de har heller ikke de samme antenne som kvinner -s- Det betyr at de kan såre kvinner o.a. uten at de merker det. Jeg er ikke mannehater, men jeg ser at en del menn oppfører seg som drittsekker og hvis man ikke bryr seg om det... da lar man de menn jeg her skriver om, få lov til å fortsette å være drittsekker. De som stilltiende ikke gjør noe, er en del av problemtikken som lar menn få holde på slik de vil... så da så..
BREKKA LILL Skrevet 19. mai 2004 #29 Skrevet 19. mai 2004 Generalisering og nedsettende bemerkninger er akkurat like ille uansett hvilken "vei" de går.. Ja, jeg vet det, men det er likevel det vi mennesker er flinkest til. ikke sant? Det er mye lettere å si "ALle sammen" og heller henge på et kort "men ikke alle sammen da" mot slutten -s- Jeg er dessverre flink til det, men det er lettere å skrive da, enn å bable om alle de man burde utelate.. det blir ganske langt å skrive: "Alle menn, unntatt de snille og greie, og pappaen min, kjæresten min, den onkelen som er snill mot meg, åja, kjell magne bondevik. Og så må jeg huske at dette ikke gjelder DEG, ja du som er snill og leser dette" -hehe-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå