Donnie Darko Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Etter treninga igår så dro jeg en tur i svømmehallen.. Etter et par lengder så gikk jeg inn i badstua og der satt det noen middelaldrene menn og prata. Jeg satte meg i et hjørne og slappa av. Plutselig så begynner han ene å legge ut om horehus (noe han hadde frekventert ofte nedover i Europa) og horer generelt og hvor dumt det var med alle disse kjønnssykdommene. sitat "En kan jo ikke lenger kjøre inn i en bakgate og få seg et knull uten at man må være redd for at pikken detter av." dette sa han til annerkjennene nikk fra de andre. Så begynte de å prate om de prostituerte i Oslo og at det var dumt at de blei "fløtti på" osv.. Jeg blei kvalm og gikk derfra. Det som jeg reagerte mest på var jo det generelle menneskesynet de hadde. Det virket ikke som om de brydde seg i det hele tatt om menneskesjebnene som lå bak, noe de tilogmed tok opp men brøy seg lite med.
Eplegrønn Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 :o Det finnes mange rare dyr her i verden ja. Det kan vel kanskje være fordi de har et merkelig syn på ting at de nettopp er nødt til å kjøpe for å få seg noe. Se der er forklaringen
Gjest pace Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Etter min erfaring er det mange av oss som fortsatt lever et strengt gruppe liv. Altså at de er greie mot folk i gruppen sin, som også er greie mot dem sånn at de klarer seg fint, og bryr seg mindre i andre utenfor gruppen. Andre driter i dem. Det blir et egoistisk gruppe motiv. Den andre tingen er at noen fortsatt lever et veldig konformisert liv. Altså at så lenge folk rundt en mener og gjør spesifikke ting så betyr dette at det med en gang blir det riktige, at refleksjonen i ens handlinger blir liggene igjen i skapet hjemme. Disse fyrene her... tja...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 :o Det finnes mange rare dyr her i verden ja. Det kan vel kanskje være fordi de har et merkelig syn på ting at de nettopp er nødt til å kjøpe for å få seg noe. Se der er forklaringen jepp, jepp... Clea
Gjest care Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 "En kan jo ikke lenger kjøre inn i en bakgate og få seg et knull uten at man må være redd for at pikken detter av." Han der hørtes litt retardert ut..
:-) anna Skrevet 12. mai 2004 #10 Skrevet 12. mai 2004 Donnie Darko akkurat nå fikk jeg lyst til å kysse deg!! TAKK for at du helt tydelig har veldig mye mer i hodet enn disse gubbene!!
Donnie Darko Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2004 Donnie Darko akkurat nå fikk jeg lyst til å kysse deg!! TAKK for at du helt tydelig har veldig mye mer i hodet enn disse gubbene!! :-) :-) :-)
Mel-anie Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 Jeg ville også skrevet forb.... svin. Tror ikke de helt "hører" seg selv, desverre
BREKKA LILL Skrevet 14. mai 2004 #13 Skrevet 14. mai 2004 Nå kan jeg bare tenke MENN ALTSÅ.. og riste på hodet.. Vet du hva det verste er... Ikke det at de sier det, men de tror de er så forbannet tøff når de omtaler jenter på den måte. Men dette sier mer og mennene enn om jentene. Det forteller at menn ser ned på jenter og kvinnefrigjøringen bare må fortsette! De respekterer ikke kvinner og er vel det man kaller "potensielle voldtektforbrytere"?? Ikke vet jeg.. Men drittsekker er de i alle fall. Jeg gikk på gaten i Oslo i April og en mann kom gående mot meg. Han langet ut handen og strøk over brystene mine rett før han gikk forbi meg.. Menn... Jeg er ikke mannehater, bare ekstrempt forbannet og frustrert over den respektløsheten menn viser over oss som er kvinner
Donnie Darko Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 14. mai 2004 Nå kan jeg bare tenke MENN ALTSÅ.. og riste på hodet.. Vet du hva det verste er... Ikke det at de sier det' date=' men de tror de er så forbannet tøff når de omtaler jenter på den måte. Men dette sier mer og mennene enn om jentene. Det forteller at menn ser ned på jenter og kvinnefrigjøringen bare må fortsette! De respekterer ikke kvinner og er vel det man kaller "potensielle voldtektforbrytere"?? Ikke vet jeg.. Men drittsekker er de i alle fall. Jeg gikk på gaten i Oslo i April og en mann kom gående mot meg. Han langet ut handen og strøk over brystene mine rett før han gikk forbi meg.. Menn... Jeg er ikke mannehater, bare ekstrempt forbannet og frustrert over den respektløsheten menn viser over oss som er kvinner[/quote'] *ehem*.. Jeg er en mann..
Gjest TomKrus Skrevet 14. mai 2004 #15 Skrevet 14. mai 2004 Jeg er ikke mannehater' date=' bare ekstrempt forbannet og frustrert over den respektløsheten menn viser over oss som er kvinner[/quote'] Synes slike generaliseringer er ganske respektløst, jeg. Men meg om det. Bryr meg egentlig ikke.
blåveis Skrevet 14. mai 2004 #16 Skrevet 14. mai 2004 Generalisering og nedsettende bemerkninger er akkurat like ille uansett hvilken "vei" de går..
Saeria Skrevet 14. mai 2004 #17 Skrevet 14. mai 2004 *ehem*.. Jeg er en mann.. OG du er en mann som har blitt ganske så populær. Spesielt etter du startet denne tråden. A pearl for you! :kysse:
Gjest GreenSky Skrevet 14. mai 2004 #18 Skrevet 14. mai 2004 OG du er en mann som har blitt ganske så populær. Spesielt etter du startet denne tråden. A pearl for you! :kysse: Slenger meg på den, ja! Donnie! :kysse:
Gjest GreenSky Skrevet 14. mai 2004 #19 Skrevet 14. mai 2004 Jeg gikk på gaten i Oslo i April og en mann kom gående mot meg. Han langet ut handen og strøk over brystene mine rett før han gikk forbi meg.. :o Hadde det skjedd med meg, ville han fått seg en ørefik!! Hvis ikke det var et uhell i en trang folkemengde, da?
Donnie Darko Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #20 Skrevet 14. mai 2004 Slenger meg på den, ja! Donnie! :kysse: Ta det litt med ro nå jenter.. Sliten etter jobben.. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå