AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10133861 Et korrupt Kongo har nå tatt ut tiltale mot Joshua for å ha drept Tjostolv. Det var vel egentlig det man ventet på siden Kongo ikke har vært villig til å samarbeide om en overføring av Joshua. Er stygt redd for at også Joshua ender sine dager i Kongolesisk fengsel. Anonymous poster hash: 284a6...e7b
Chloe- Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 (endret) . Endret 10. desember 2013 av Chloe-
Bartemannen Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er stygt redd for at han har drept igjen. Kripos kom frem til at Moland tok selvmord. 14
Unika Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Fatter ikke. Kongo og Norge gjorde jo obduksjonen sammen, nå mener de den er feil.... Er det mulig. Noe må gjøres med innstillingen til disse militærfolka, helt vilt at de kan ture frem som de vil når bevisene sier noe annet. 11
Gjest avocadoen Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Fatter ikke. Kongo og Norge gjorde jo obduksjonen sammen, nå mener de den er feil.... Er det mulig. Noe må gjøres med innstillingen til disse militærfolka, helt vilt at de kan ture frem som de vil når bevisene sier noe annet. Enig. Synes det er helt forferdelig 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 . Kommentaren din som du har sletta, forsvinner ikke siden den allerede er sitert... Anonymous poster hash: 284a6...e7b 17
Gjest Tinkerbell Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Det er helt tragisk! De har sikkert merket litt mer press på seg nå som Norge driver å jobber med saken til Joshua for å få han hjem igjen. Og har derfor funnet opp på noe nytt for å holde han på plass i fengslet. 1
Chloe- Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Kommentaren din som du har sletta, forsvinner ikke siden den allerede er sitert...Anonymous poster hash: 284a6...e7b Vet det, this ain't my first rodeo. Baserte uttalelsen min på det jeg hadde lest i utenlandske medier. Når jeg leste de norske slettet jeg kommentaren min, så jeg skulle slippe å bli sitert hundre ganger over de neste sidene. At det står i et sitat kunne jeg ikke gitt mer bengen i...
Cordelia Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Fatter ikke. Kongo og Norge gjorde jo obduksjonen sammen, nå mener de den er feil.... Er det mulig. Noe må gjøres med innstillingen til disse militærfolka, helt vilt at de kan ture frem som de vil når bevisene sier noe annet. Vi snakker om et gjennomkorrupt land . Desverre ikke så altfor ovveraskende heller, de bruker nok alle midler de kan for å tyne penger ut av Norge og England. Vi må begynne å fatte hvor priviligerte vi er i Norge som kan sitte å bli så sjokkerte over at verden er urettferdig. Hvordan skal vi gjøre noe med denne instillingen, uten å bruke en hær på statskupp? Å ja, desverre kan de faktisk så langt ture frem som de vil. 1
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Det er helt tragisk! De har sikkert merket litt mer press på seg nå som Norge driver å jobber med saken til Joshua for å få han hjem igjen. Og har derfor funnet opp på noe nytt for å holde han på plass i fengslet. Eller så jobber de skrekkelig hardt med å få penger for å overføre fangen... 1
waco Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Vet det, this ain't my first rodeo. Baserte uttalelsen min på det jeg hadde lest i utenlandske medier. Når jeg leste de norske slettet jeg kommentaren min, så jeg skulle slippe å bli sitert hundre ganger over de neste sidene. At det står i et sitat kunne jeg ikke gitt mer bengen i... eeeh, det var jo tjostolv moland som ble tiltalt for å drepe han afrikaneren ikke joshua french. 1
Gjest Seajewel Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Hvorfor skulle han drepe sin eneste venn og samtalepartner der nede. Korrupte Kongo som håper på å få pressa litt mer penger ut av Norge... Tragisk. 13
drue Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns virkelig synd på Joshua French. For et jævlig liv 10
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Hvorfor skulle han drepe sin eneste venn og samtalepartner der nede. Korrupte Kongo som håper på å få pressa litt mer penger ut av Norge... Tragisk. Mulig at Tjostolv strøk med av mangel på legetilsyn, noe French nå holder på å gjøre. Men at Kongo syntes det var "bedre" å få ut at årsaken ikke har med soningsforholdene å gjøre, men at French var en blodtørstig satan. Mulig det også står så elendig til med French sin helse at de ikke våger å få ham overført, men setter igang en langdryg rettsprosess i håp om at han stryker med før norsk fengselsvesen får ham i hende og norske leger kan dokumentere hva de har utsatt ham for .. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns virkelig synd på Joshua French. For et jævlig liv Ja, det er ille Anonymous poster hash: 284a6...e7b
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns virkelig synd på Joshua French. For et jævlig liv Han dro dit selv. Det er alt jeg har å si. 9
Gjest Seajewel Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Mulig at Tjostolv strøk med av mangel på legetilsyn, noe French nå holder på å gjøre. Men at Kongo syntes det var "bedre" å få ut at årsaken ikke har med soningsforholdene å gjøre, men at French var en blodtørstig satan. Mulig det også står så elendig til med French sin helse at de ikke våger å få ham overført, men setter igang en langdryg rettsprosess i håp om at han stryker med før norsk fengselsvesen får ham i hende og norske leger kan dokumentere hva de har utsatt ham for .. Mulig at de forgiftet maten og drikkevannet til Moland og French, og at kroppen ikke tålte mer også. Men de konkluderte jo med selvmord. For et helvete.
Unia Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Begge dr dit av egen vilje. Mulig at de drepte han de er tiltalt for å ha drept. Men det er GARANTERT mye feil i alt som blir sagt. Hvorfor i faen skal Joshua drepe sin eneste venn? Hvor dum går det an å bli? (Da mener jeg kongo) 2
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Så lenge han ikke blir undersøkt kan jo ingen dokumentere at behandlingen han får i kongolesisk fengsel tar livet av ham.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10133706
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Mulig at de forgiftet maten og drikkevannet til Moland og French, og at kroppen ikke tålte mer også. Men de konkluderte jo med selvmord. For et helvete. Mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå