AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Tidligere i dag møtte jeg på flørten på gata. Jeg var sammen med noen venninner og han hadde hastverk, så det ble bare et kjapt hei og en klem. Nå fikk jeg melding der han skriver at han synes jeg bare blir vakrere og vakrere. Hvor vil han med en slik kommentar, så mange timer etterpå? Anonymous poster hash: 8acb6...066
Unia Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Ettersom han hadde det travelt, så tenker jeg det er logisk at han ikke fikk tid til å sende meldingen før, og derfor gjorde det når han fikk tid. Kan ikke forstå at det skal være noe å lure på... 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ettersom han hadde det travelt, så tenker jeg det er logisk at han ikke fikk tid til å sende meldingen før, og derfor gjorde det når han fikk tid. Kan ikke forstå at det skal være noe å lure på... Det er jo et poeng... Men noen av venninnene mine mener han kunnner ute etter sex... Er en slik kommentar spesielt rettet? Anonymous poster hash: 8acb6...066
Unia Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Om han kun er ute etter sex er uansett umulig for noen her å vite. Om du lurer på det så må du nesten bare spørre han.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Sendte han meldingen så sent på kvelden? Anonymous poster hash: c9f64...22e
Gjest Raindrops Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Han tenkte vel på deg da og ville gi deg et kompliment. Hvorfor overanalysere noe sånt? Hvis du er redd for at det bare er sex han er ute etter så tror jeg du må ha litt mer å gå på for å leke Sherlock. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Sendte han meldingen så sent på kvelden? Anonymous poster hash: c9f64...22e Han har en jobb som gjør at døgnrytmen hans tidvis er litt..rar. Det er ikke unormalt at han sender melding så sentAnonymous poster hash: 8acb6...066
Unia Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Han har en jobb som gjør at døgnrytmen hans tidvis er litt..rar. Det er ikke unormalt at han sender melding så sentAnonymous poster hash: 8acb6...066 Ja, men da er det vertfall ikke noe å lure på. Da syns han tydeligvis at du er vakker, og ville si det til deg. Endret 9. desember 2013 av Unia
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Er nok desverre kun sex. Er det ingen som har lest eller i allefall sett filmen "He's just not that into you" ? Skjerpings. Asap!! Anonymous poster hash: a039e...c58
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Det er jo et poeng... Men noen av venninnene mine mener han kunnner ute etter sex... Er en slik kommentar spesielt rettet?Anonymous poster hash: 8acb6...066 Nei. Har de lyst på han selv? Ingen gir vel sånne råd med mindre de vil ødelegge. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Nei. Har de lyst på han selv? Ingen gir vel sånne råd med mindre de vil ødelegge. Hun som er mest ivrig med å påpeke at han nok kun er ute etter sex var hypp på ham før.. Men da han begynte å vise meg interesse, påstod hun at hun hadde lagt ham på hylla. Men nesten hver gang jeg kommer inn på han kommer hun med kommentaren om at jeg ikke bør ha for høye forhåpninger. Ja, han sender innimellom seksuelt rettede sms. Ja, han kommenterer kroppen min. Og klår. Men: han sender også "omtenksomme"/hyggelige/søte sms. Sånn som denne. Eller bare for å høre hvordan jeg har det/fortelle at han tenker på meg. Er det rart jeg tenker at han kanskje føler/vil noe mer enn å bare ligge med meg? Legger en mann såpass mye innsats i å få seg noe? (Han her er en mann jeg egentlig vet at ikke har problemer med å sjarmere med seg damer hjem etter en bytur, så jeg tviler på at han nedlegger så mye innsats i meg bare fordi jeg er den eneste han har sjans på.) Anonymous poster hash: 8acb6...066
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Hva han mener? Han fortsetter å flørte kan du vel skjønne.
KatjaKaj Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Hun som er mest ivrig med å påpeke at han nok kun er ute etter sex var hypp på ham før.. Men da han begynte å vise meg interesse, påstod hun at hun hadde lagt ham på hylla. Men nesten hver gang jeg kommer inn på han kommer hun med kommentaren om at jeg ikke bør ha for høye forhåpninger. Ja, han sender innimellom seksuelt rettede sms. Ja, han kommenterer kroppen min. Og klår. Men: han sender også "omtenksomme"/hyggelige/søte sms. Sånn som denne. Eller bare for å høre hvordan jeg har det/fortelle at han tenker på meg. Er det rart jeg tenker at han kanskje føler/vil noe mer enn å bare ligge med meg? Legger en mann såpass mye innsats i å få seg noe? (Han her er en mann jeg egentlig vet at ikke har problemer med å sjarmere med seg damer hjem etter en bytur, så jeg tviler på at han nedlegger så mye innsats i meg bare fordi jeg er den eneste han har sjans på.)Anonymous poster hash: 8acb6...066 Han vil nok holde på deg. Jeg hadde ikke nedlagt så mye tid og energi i ei jeg kun var interessert i en runde med. Ikke hør på venninnene dine, som Evilposelos sa: De er nok bare sjalu og vil ødelegge. For meg høres det ut som han er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Hun som er mest ivrig med å påpeke at han nok kun er ute etter sex var hypp på ham før.. Men da han begynte å vise meg interesse, påstod hun at hun hadde lagt ham på hylla. Men nesten hver gang jeg kommer inn på han kommer hun med kommentaren om at jeg ikke bør ha for høye forhåpninger. Ja, han sender innimellom seksuelt rettede sms. Ja, han kommenterer kroppen min. Og klår. Men: han sender også "omtenksomme"/hyggelige/søte sms. Sånn som denne. Eller bare for å høre hvordan jeg har det/fortelle at han tenker på meg. Er det rart jeg tenker at han kanskje føler/vil noe mer enn å bare ligge med meg? Legger en mann såpass mye innsats i å få seg noe? (Han her er en mann jeg egentlig vet at ikke har problemer med å sjarmere med seg damer hjem etter en bytur, så jeg tviler på at han nedlegger så mye innsats i meg bare fordi jeg er den eneste han har sjans på.)Anonymous poster hash: 8acb6...066 Generelt er jeg skeptisk til menn som sender sms sent på kvelden, spesielt med sex innhold. Men selvfølgelig kan han føle seg ensom og ønske å prate med deg, og tilogmed være interessert. Men dersom han er interessert burde han ha visst tegn til mer seriøs interesse til vanlige tider på døgnet. Hva mer vet du om han? Anonymous poster hash: c9f64...22e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 La meg gjette: du er AB hvis flørt tok deg på rumpa midt på gata i en annen tråd? Og nå har du opprettet en ny tråd for å prøve å få bekreftelse fra oss andre om at han ikke er ute etter sex? Og for å svare på selve spørsmålet ditt: ingen her vet hva fyren din tenker og vil, ingen her kan gjette seg til det, og spesielt ikke på så lite informasjon. Anonymous poster hash: 13aa7...493
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Generelt er jeg skeptisk til menn som sender sms sent på kvelden, spesielt med sex innhold. Men selvfølgelig kan han føle seg ensom og ønske å prate med deg, og tilogmed være interessert. Men dersom han er interessert burde han ha visst tegn til mer seriøs interesse til vanlige tider på døgnet. Hva mer vet du om han? Anonymous poster hash: c9f64...22e La meg gjette: du er AB hvis flørt tok deg på rumpa midt på gata i en annen tråd? Og nå har du opprettet en ny tråd for å prøve å få bekreftelse fra oss andre om at han ikke er ute etter sex? Og for å svare på selve spørsmålet ditt: ingen her vet hva fyren din tenker og vil, ingen her kan gjette seg til det, og spesielt ikke på så lite informasjon. Anonymous poster hash: 13aa7...493 Han tar absolutt kontakt andre tider på døgnet også. Men det er ikke unormalt at han tar kontakt sent på kvelden/nattestid fordi det er da han er våken. Og da er det svært sjelden meldinger som KREVER et svar.. Hva mer jeg vet om ham? Jeg vet en del om ham i og med at vi har kjent til hverandre i noen år nå.. Nei, jeg har ikke opprettet noen annen tråd om at han har tatt meg på rumpa. Anonymous poster hash: 8acb6...066
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Han tar absolutt kontakt andre tider på døgnet også. Men det er ikke unormalt at han tar kontakt sent på kvelden/nattestid fordi det er da han er våken. Og da er det svært sjelden meldinger som KREVER et svar.. Hva mer jeg vet om ham? Jeg vet en del om ham i og med at vi har kjent til hverandre i noen år nå.. Nei, jeg har ikke opprettet noen annen tråd om at han har tatt meg på rumpa.Anonymous poster hash: 8acb6...066 Kanskje du bare skal invitere han på kaffe? Og prate litt. Anonymous poster hash: c9f64...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå