AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Han komplimenterer meg støtt og stadig, alt fra klærne, til håret til smilet. Jeg er meget interessert selv, men syntes det er vanskelig å vise det til han. Hva bør jeg gjøre så han forstår at jeg er interessert? Dumt spørsmål kanskje, men jeg har aldri vært borti noen så diskree. Alle jeg noengang har hatt noe med å gjøre har vært veldig rett på.. Anonymous poster hash: 9a43e...535
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Vær rett på. Du syns det? Jeg gir jo litt, men syntes det er litt vanskelig for meg som kvinne å finne en gylden balanse:) Anonymous poster hash: 9a43e...535 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Hva sier dere mannfolk? Bør jeg gi han litt å gå på? Vi snakker jo litt, men spørsmålene er det hovedsaklig han som stiller. Komplimentene er det også han som gir.. Smiler, og kaster litt lange blikk da Bør kanskje bli flinkere med spørsmålene og komplimentene? Anonymous poster hash: 9a43e...535
mckinley Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Si "oi" når han løfter noe/får til et eller annet
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Fysisk kontakt. Berøring av armen feks, mens du ser han inn i øynene. Eller bare si, jeg liker deg. Det hadde jeg satt stor pris på. Gutt 25 Anonymous poster hash: fa77d...389 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Fysisk kontakt. Berøring av armen feks, mens du ser han inn i øynene. Eller bare si, jeg liker deg. Det hadde jeg satt stor pris på. Gutt 25 Anonymous poster hash: fa77d...389 Hvordan skal jeg smidigst mulig gjøre dette da? Vi jobber sammen så, vil være diskret hihi=) Anonymous poster hash: 9a43e...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå