AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er en mann på 33 år som har lyst å finne meg en kjæreste, jeg har gått med dårlig selvtillit i store deler av livet, men har gått til psykolog siste 3 årene, og føler at jeg bade fysisk og psykisk er "klar" til å kunne treffe en hyggelig jente. Men for en som er håpløs på sjekking hva er alternativene? Venner sier match.com eller sucker, men jeg får en følelse av det er sider for ungdommer? Og er det ikke slik at jentene på slike forum blir "nedrent" av gutter som vil bade pule og gifte seg med dem uten å ha møtt dem i hele tatt? Føler det blir så bortkastet tid.... noen råd? Anonymous poster hash: ed172...70c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hvis du har liten erfaring med jenter, så kan det være greitt å opprette profiler på nettsider feks sukker og Møteplassen. Der kan du jo sitte og bla og kikke på jentene samtidig som du beholder anonymiteten din. Det kan jo i hvert fall være en start, og etter hvert så kan du kanskje legge inn bilde(er) i profilen din også, hvis du føler deg mentalt ok til det. Også foreslår jeg at du forsøker å sosialisere deg mer. Ikke gå hodestups ut i det, men ta det litt etter litt. Når du sosialiserer deg så vil du også ha store sjanser for å møte jenter, alt etter hvilke fora du oppsøker. Det er nemlig ei til oss alle skjønner du, også deg. Men hun kommer (nesten) garantert ikke å ringer på døra di, det er i hvert fall min erfaring hehehe Lykke til Anonymous poster hash: 8c68c...525
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Kjæresten min som er 32 møtte jeg på sukker, jeg nærmer meg 30, slettes ikke kun for ungdommen Gjør et forsøk. Ja, som jente blir man nedrent av de som bare vil leke. Men jeg klarte fint å sile de ut, og svarte de som var seriøse. Kjæresten hadde skrevet bra om seg selv slik at jeg så vi hadde noe felles, og han ble faktisk min første date Men jeg svarte aldri menn uten bilde, for de gikk jeg ut fra var gift..Anonymous poster hash: ae4bc...818 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Ha pene bilder, skriv bra og utfyllende om deg selv og send meldinger bare til de jentene du faktisk tror du kan passe sammen med. Da er du kommet veldig langt. Vær forberedt på at de fleste ikke svarer og ikke ta deg nær av det. Og så må du jo øve på å være litt selvsikker hvis du skal på date!Anonymous poster hash: da58e...2c7
Vanillalilla Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 HVA er det dere snakker om?? Vi er da ungdommer frem til fyllte 35! Minst!
Gjest Ozelot Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 HVA er det dere snakker om?? Vi er da ungdommer frem til fyllte 35! Minst! Skal si ungdommen har vokst .... 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Hiv deg på match, ganske bra utvalg der. Anonymous poster hash: a4349...c36
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Jeg synes det er artig at gutta som vil ha et forhold, er ofte de som aldri blir plukket av jenter (sånn generelt). Mens gutta som er ute etter et ligg, og som jentene VET er kun ute etter et ligg. Er de som uansett får jentene. Jeg forstår ikke helt logikken og jeg er klar over at jeg generaliserer veldig nå. Jeg ville prøvd ut Sukker om jeg var deg TS. Anonymous poster hash: 8b690...c7f 1
Geitrams Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Sukker er verdt et forsøk, synes det er mange flotte mennesker der. Likevel er det litt annerledes enn "real life", og man kan fort bli litt kynisk. Kjempebra at du har det bedre med deg selv nå! Husk, du har like stor rett til å gå rundt på denne jorden som alle andre. Ta litt plass
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Jeg har hatt varierte erfaringer med nettdating, men synes det var erfaringen verdt. Det ble ikke noe forhold ut av det, men en jeg traff er en god venn av meg i dag. Jeg synes det er fint å bli kjent med folk gjennom organiserte aktiviteter - gruppeidrett, quiz eller annet. Kanskje du alltid har lyst til å prøve noe slikt? Da blir man fort kjent i naturlige omgivelser, og man har ikke det presset på seg at "nå må du si noe morsomt eller interessant, for vi er på date". Kanskje møter du ingen, men da kan du ha det gøy og sosialt likevel. Om du blir kjent med ei jente du liker gjennom slike ting, kan du jo spørre om hun har lyst til å finne på noe utenom aktiviten også. Så tar dere det derifra Kanskje psykologen din også har noen råd underveis. Om dere har hatt jevnlig kontakt, er du trygg på han/henne så du kan ta opp dette også? Anonymous poster hash: 2ed44...d71
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 HVA er det dere snakker om?? Vi er da ungdommer frem til fyllte 35! Minst! nei det er vi ikke, og synes det er rart og morsom at folk på 26+ skriver "jeg er en gutt" ... Det er vel min mening da :D Anonymous poster hash: 0ffbd...f71
Vanillalilla Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 nei det er vi ikke, og synes det er rart og morsom at folk på 26+ skriver "jeg er en gutt" ...Det er vel min mening da :D Anonymous poster hash: 0ffbd...f71 Ja, kanskje det. Men, det er minst like deprimerende at folk i 30-årene snakker om seg selv som om livet var over.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 det er rart og morsom at folk på 26+ skriver "jeg er en gutt" ... Anonymous poster hash: 0ffbd...f71 Mange skriver det når de er femti og seksti år også. Jeg skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 013f2...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå