Gjest Dolphina Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Hei! Når man bor i borettslag, trenger man bare inneboforsikring da? Dekker borettslaget resten?
simsalabim Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Du må ha innboforsikring uansett hvor du bor. Boretslaget dekker bare skader på bygningen,innboforsikringen din dekker alt du har av innbo.
simsalabim Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Sorry,leste litt fort jeg. Trodde det ble spurt om man behøver innboforsikring i boretslag. :oops:
14062003 Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Tja, det spørs om man vil ha dekket skader som oppstår inne i leiligheten også da. Det sameiet (ikke borettslag altså) vi bodde i var det sånn at sameiet var forsikret inn til veggen til leiligheten. Ville vi ha forsikret noe innenfor veggene, måtte vi tegne forsikring på dette selv. Det kan oppstå råte, sopp ol. inne i en leilighet også! Og skulle hele boligen brenne opp, vet jeg ikke hva man ville få igjen bare med innboforsikring, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå