Gå til innhold

Ballkjole som ikke kommer frem i tide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ball om noen dager og jeg bestilte en kjole på nettet for en stund siden og den har enda ikke komt frem og er lite sannsynlig at den vil komme fren i løpet av desse dagene. Hadde funnet drømmekjolen og gledet meg sykt mye til ballet men nå blir det vell ingen ball.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hadde virkelig lyst på dette ballet :( (skoleball) rekker ikke å begynne å finne ny kjole og har ikke så mange fra før av som kan brukes..

Anonymous poster hash: 79cae...dab

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

enten må du finne en du har fra før, eller så må du ut i butikkene å lete desverre. det er ikke annet å gjøre

Skrevet

Du kan spore den opp i posten, så kan være at den kommer frem i løpet av noen dager

Anonymous poster hash: 4a831...de8
Skrevet

Send dem en mail og spørr når den ble postet. Kan jo hende om den ikke er sendt ennå at du kan få betale ekstra for sånn xpress delivery

Gjest Blondie65
Skrevet

Den ligger vel i £$#%@tollen og venter på at en eller annen gjøk skal greie å få fingen ut av rævven og fortolle den.

Spor den opp, kontakt terminalen der den ligger og spør hva de mangler.

Jeg har kjøpt mye fra utlandet, fra samme butikker og det har vært et rent lotteri om de kan bruke forsendelsespapirene eller ikke til å fortolle. Plutselig får man tilsendt brev om at de trenger ekstra opplysninger for å fortolle - noe de har gjort ørten ganger før fra samme leverandør.

Ikke mektig imponert over posten nei, når pakken bruker en uke fra England til Norge og to uker i tollen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...