AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er førsteårsstudent med tynn lommebok, og sliter med å finne julegaver til familie og venner. Har dere noen gode tips til gaver til følgende personer:- Mamma (kr. 300-500) - Pappa (kr. 200-300) - Bror, 16 år (kr. 100-250) - Venninne 1, 19 år (kr. 100-250) - Venninne 2, 19 år (kr. 100-250) - Venninne 3, 20 år (kr. 150-300) Til besteforeldre tenker jeg å skrive fine julebrev med bilder av meg og broren min, i tillegg til et glass brente mandler/eksklusiv sjokolade e.l. Anonymous poster hash: 2c219...a79
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hva med å lage noe? Går du på panduro/hobbybutikk(billigere å kjøpe på ebay, men er litt for sent å bestille nå) og kjøper litt perler, lås og tråd, så lager du relativt billige armbånd eller halskjeder til venninnene og moren din(psst! se på pintrest for inspo!). Selv har jeg også kjøpt en pen ramme med glass, hatt no fint papir som "bakgrunn" og kjøpt en whiteboard tusj, slik at det fungerer som en huske-tavle:) Koster ikke akkurat skjorta for en diskre ramme og litt papir + en tusj. Til mennene ville jeg spilt på hobbyer og interesser, f.eks. om faren din er interessert i friluftsliv, hva med et abonnement på villmarksliv? Det kan du få ned i 200 kroner på bladkongen f.eks. Broren din, hva med en sånn pondus bok om han liker sånt? Så en på notabene tror jeg som var ca. 200kr. Liker han film? Hva med gavekort på kino? Evt. en stor pose smågodt? Kjøper jeg til min bror når jeg ikke vet hva jeg skal gi ham:P Anonymous poster hash: 2b9d8...7ab
Lila Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 I min venninnegjeng går vi alltid ut og spiser en dag før jul! Et lite julebord med skikkelig god middag og god stemning. Syns det er mye koseligere å bruke tid sammen, enn å stresse livet av seg for å finne noe fint til et par hundrelapper. Du kan jo foreslå det for venninnene dine 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er førsteårsstudent med tynn lommebok, og sliter med å finne julegaver til familie og venner. Har dere noen gode tips til gaver til følgende personer:- Mamma (kr. 300-500) - Pappa (kr. 200-300) - Bror, 16 år (kr. 100-250) - Venninne 1, 19 år (kr. 100-250) - Venninne 2, 19 år (kr. 100-250) - Venninne 3, 20 år (kr. 150-300) Til besteforeldre tenker jeg å skrive fine julebrev med bilder av meg og broren min, i tillegg til et glass brente mandler/eksklusiv sjokolade e.l. Anonymous poster hash: 2c219...a79 Moren din: - Gavekort på massasje/aromaterapi/fotpleie/manikyr - Kremmerhuset har mye fint - En god vin og hjemmelaget konfekt/sjokolade - Ullpledd - Dusjsåpe og en god bodylotion - Klær - Skjerf og votter - Abonnement på blader (det nye, hjemmet) - En bok og litt finere kaffi - Epilator - Ismaskin - Duftlys - Kjøkkenutstyr Faren din: - Øl/vin fra vinmonopolet - Fiskekroker eller annet fiskeutstyr - Turkopp/sitteunderlag - Ullundertøy - Deo/dusjsåpe/barbersaker - En god bok - Radio - Ølglass - Ullsokker Broren din: - T skjorte og mye snop - En kasse med brus - Ullsokker - Hansker - Hodetelefoner/øreplugger - Hårvoks Og til veninnene dine så burde det ikke være så vanskelig. Hva med smykke, sminke, øredobber, armbånd, klær, skjerf, hårprodukt, hjemmelaget snop, gavekort der du spanderer middag ute, napping og farging av øyenbryn, abbonement på blader.... Anonymous poster hash: f2f77...00d
Gjest Bond Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Vi har avtalt å droppe det med gaver med venninner i år - og at vi heller går ut å spise sammen. Så kanskje også noe for dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå