Gå til innhold

Hodegavl til rammemadrass?

Gyldenløwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klinkerfliser er kjempestilig - både på kjøkken og i gang - enig i helhet, men slitestyrke og vedlikeholdfritt gulv er viktigere enn samme gulv i hele huset.

MEN om du skal ha fliser må gulvet være sterkt nok og du bør ha varmekabler - ivertfall i gangen slik at skoene tørker og du motvirker kald trekk fra døra om vinteren.

Glammy :fy:

Ditt beist! Har viser Løwen initiativ også bare meier du ham ned på den måten... *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Glammy :fy:

Ditt beist! Har viser Løwen initiativ også bare meier du ham ned på den måten... *rister på hodet*

Slikt kan straffe seg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, nå må dere passe på så ikke hele tråden blir hevet ut av "Hus, hage og hobby" :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hallo???

Er ikke avsporing hobby kanskje?

Snakker vi ikke om huslige sysler?

Det er bare hagen vi ikke har berørt, men vi starter gjerne med det samme :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Tispa, Suzy og Glamourgirl- ikke fjas til tråden med snikk-snakk, det er skikkelig respektløst mot hun som startet tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun? :ler: Men *han* er ikke fornærmet, han heller :wink: Vet jo godt at det er umulig å komme seg unna fnisejentene her på KG ... :roll:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tispa' date=' Suzy og Glamourgirl- ikke fjas til tråden med snikk-snakk, det er skikkelig respektløst mot hun som startet tråden.[/quote']

:hoho:

Gyldenløwe er av hankjønn Mezzaluna :wink:

Har gitt ham både gode råd OG fjas - en suveren pakkeløsning spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Tror nok Løwen er blitt vant til snikk-snakket mitt nå! Hadde ikke fjaset ut en tråd hvis jeg ikke hadde et visst forhold til trådstarter :wink:

Blir det gavl a, Løwis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke, jeg ble så fornærmet av at dere fjaset ut tråden min at nå er hele hodegavlens framtid usikker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

BRA!!! Alvorlig talt da Løwis, det må da være ganske upraktisk med en sånn gavl? Med mindre du har avtagbart stoff som kan vaskes, eller du har en utrolig snill kjæreste som vasker for deg en gang i blant 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...